Gå til innhold

Felger til E60 sedan!! 19"

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Fattern har en E60 2004 modell!

Han er lei sine 17" sommerfelger og ønsker seg noe fetere. Som 19"

Hvordan er 19" på E60? Er det bra med komfort igjen?

Personlig er jeg svak for hartge classic!

Er det hartge classic de har på GS-bildeler?? Synes bildet er så dårlig der.

Noen som har bilde av e60 med hartge classic?

Andre forslag på 19" til e60??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS fører Hartge Classic Replica ja. Jeg vurderte disse selv, men da jeg fant ut hvor mange som hadde disse, og hvor anonym de egentlig er ombestemte jeg meg. Det er disse du mener?

2726.jpg

Har du penger, så kjøp Hartge Classic 2 istedet. ca.48 lapper med hjul ifra Hartge I Trondheim. Mye råere felger i mine øyne, men jeg har ikke klart å finne disse i replica i Norge så langt :cry:

2457.jpg

Hartge Classic 2 på bil :D

DSC01004.jpg

DSC01018.jpg

34.jpg

Hartge Classic på bil, men mulig dette er 18" og derfor gir ett litt skjevt bilde kontra Classic 2 :-k

DSCF0077-thumb.JPG

Men dette er selvsagt smak og behag. Jeg synes ihvertfall 2`ern skiller seg bedre ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ikke noe problem å kjøe med 19" på E60.. Jeg hadde 8.5x19 og 9.5x19 med hhv. 245/35 ZR 19 og 265/30 ZR 19 med Advan Sport og det var helt glimrende. Kjører nå med 8.5x20 og 10x20 med hhv. 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20 med Pirelli P-Zero Nero. Med sistnevnte dimmensjon må jeg passe på litt ekstra hvor jeg kjører og hastigheten, men jeg er vandt til å bremse og svinge unna hull og ujevnehter i veibanen så det går finr for min del. Advan Sport dekkene var dyre og svært bra. Støyet lite og var forholdsvis lite sporing. Pirelli P-Zero Nero er noe av det bedre man får tak i. Støye riktignok litt mer i høye hastigheter og sporer litt mer. Men som jeg sa istad. Jeg er vandt til sporing og å svinge unna hull og ujevnheter i veibanen, så det går fint.. ;)

HARTGE Classic felgen som GS selger er en pen felg. Tore, hoegtor her inne, hadde noen originale 19" Classic på sin E60 og det var riktig så nydelig.

1029_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...