Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nei har ikke girbelg...felgene...hmm...

1000kr slik de er nå...3000kr ferdig pussa sandblåst og lakkert i valgfri farge...

Kan du sende meg bilder på PM av felgene?

Skrevet

ser ut til at felgene er holdt av frem til helgen da en på forumet vil hente dem her...men skal hente alle delene iløpet av helgen og da kommer jeg ut med alle deler...og ja delene går billig da jeg kun trenger girkassa...resten blir kasta om jeg ikke får solgt alt innen en uke...

Skrevet

Hvor mye for bakre potta? -evt bilder?

Trenger også også den lille grå biten man kobler til tåkelyset foran, altså den kablene fra bilen går inn i.

Og hvis du først skal kaste ting, hvis du har elektriske vinduer foran kunne jeg tenkt meg innmaten i høyre dør. (Tror ett eller annet drev er slitt i min, hakker som galing når jeg skal ta opp vinduet nå)

Skrevet

har dessverre ikke fått hentet delene enda pga masse rare ting..blant annet død citroen..hehe..skal få henta tinga innen fredag så skal jeg legge ut bilder og priser. som sagt, alt selges billig da jeg ikke har plass eller bil å putte alt i.

Skrevet

har som sagt bare de delene som står skrevet opp i første post. men litt usikker med tanke på dynamo...kjøp ny fra Bavaria...en del tusen kroner:p

tror dynamo står på motoren, kan ikke love noe før på søndag. har enda ikke rukket å hente tinga da citroen brant opp!!!

haha

får varene levert på søndag!

Skrevet
har bare de delene som jeg har listet opp i første posten..

om potta er ok og og den er tett skal jeg ha 500kr for den.

Ok. du har ikke mulighet til å fikse noen bilder av den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...