Friksen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hallois!.. dette er jo faktisk bilrelatert synes jeg siden jeg har handla PS3 for å kjøre bilspell Men me denne boksen så fulgte det jo for pokker bare med bruksanvisning på fransk å tysk osv.. kanke detta jeg så spørsmålet er sikker veeeldig lett.. hvordan i helsike får jeg koplet opp fjærnkontrollen? blinker masse lys og greier..1234 lissom..trykker inn knappen me PS logoen så slutter d..hmm men funker ikke.. Nå har jeg ikke forska så veldi på dette siden jeg skal på arbeid snart..men hadde vert morro me et par bilrunder før jeg legger meg når jeg kommer hjem så det hadde vert kjempepupp om jeg får noe svar:) //Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har du ladet fjernkontrollene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 du må først koble på ledningen inn til kontrolleren, så trykke på den runde ps logoen. da staår den på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 http://manuals.playstation.net/document ... index.html Finner den i pdf også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Og Fjernkontrollen HAHHA sorry kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Hehe.. hva med å prøve Ps3 Forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg