Friksen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Får vel lage en liten skrytetråd jeg au da, siden det ikke blir noe salg tydeligvis.. Det er 97mod(reg des 96) som er importert,som di fleste.. Farge: GlacierGreen,svart sportskinn.. veldig fornøyd me utstyret og komforten tross store hjul å lite gymmi.. har kjørt over 30k med denne uten noe problemer.. har skifta vannpumpa siden alle klager på disse og d va litt slakk der.. Er vel det første bilde jeg har av bilen.. Og samme dag som jeg henta den ble det bestilt Hella Xenon lykter, Og 19"M5 hadde jeg liggende..for jeg var bestemt på at e39 skulle jeg ha igjenn Så da var det bare å få rivd av dem gamle 15"sommerhjula og polere dem og hive vinterdekk på dem:) ble fornøyd nå så en skinnrens og autoglym skinnkrem før vintern gjør godt for samvittigheta:) Og detta er vel likt dom fleste 5erne:) dakar..fryser den.. tror faen me den sto nesten en halvtime før jeg hælte å slenge stumpen inni.. Så montering av Xenon i grøftelys er snadder:) skulle ha valgt 6000k og ikke 8000k da men..ble litt blått vel? Kommer flere oppdateringer.. har fått på nye lykter bak og M5 nyrer, har M5 vinge og øyelokk te lakkering, som jeg handlet av hartgeya her på forumet som leverer raskt og som lovet!anbefales..skal nok handle M5fanger av han snart oxo tenker jeg .. Kom hjærne med innspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 kan legge kjapt me 3 andre oxo..E34 525`en den gamle til min bror,og den svarte -39 523en.. Og den blå e39 528varebilen er min forige bil som er solgt til en av våre bilentusister her under "dekknavn" -2r ! som står te salgs igjenn:( nydelig bil altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Jippi! da var nye sommerdekk smelt på bakhjula i dag:) type Dunlop sport maxx 265/30-19 15"vinterhjula som er avbildet lengre oppe er til salgs om noen kan tenke seg noen allrighte vinterfelger.. dekkene holder fint en sesong til og er myke i gymmin.. men har lyst på 17-18" til neste vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Da har jeg fått litt deler fra lakkering og fått dem på plass Baklukespoiler og øyelokk.. ble jaggu fornøyd nå.. men nå fukter jeg fært etter en M fanger altså...hmmmmm.... Det ble jo litt feil vinkel å ta bilde av..men får ta noen nye når det blir litt varmere og får polert den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Flott E39 i Glaciergrun som er en nydelig farge! litt soting, m fanger og kanskje dobbel eksos potte så er du jo rimelig i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Flott bil, har sansen for e39 altså. Blei bra med øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Jippi! da var nye sommerdekk smelt på bakhjula i dag:) type Dunlop sport maxx 265/30-19 Pen E39, og blir enda penere med M-stasj. Men ser ut til å trenge litt senk, og likte den bedre uten lyktespoilere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 fin bil men felgene er ikke særlig fine da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 takker folkens Fargen er jeg blidt veldig gla i ..var litt skeptiiisk en stund på den.. M fanger bak er under vurdering ettervert.. og da er det et must å ha to feite runde stusser Øyelokka blir nok værende på.. er så mange som ikke har det.. så får prøve å brekke av litt... kjøpte m delene i et "pakke tilbud" så jeg solgte bakrutesenker.. den er ikke jeg så stor fan av da... Marius.. klager du på hjula mine!kødd!! hehe.. synes dem er fine, og når man ser dem litt fra siden så ser dem breie ut dem og pga eikene.. Men skulle ha hatt skikkeli breifelger...aaaahhh sikle.... Kjøpte dem av en kammerat, og dem var som nye..3mnd gamle og da ville han ha brayton felger te sin.. så ga 7lapper for dem. så da gjør det ingenting.. SENKESETT jaaaaaaa.. men det Jalla sette jeg kjøpte fra GS senker jo nesten ikke en dritt!! jeg kjøpte 50/50 supersport ellerno derifra.. satt på foran i fjord og den hakke detti mere en 2-3cm!! gidder ikke sette på bak før jeg har fått noe annet tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå