Susii Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 ser du har turing, skal legge ut ett bilde av samboeren min sin bil Se her ja, fin Touring! Men dæven steike hvor høy den ser ut med de 20" Alpina felga . hehe, jepp det han og fant ut, så er på jakt etter noe nytt nå
rekorden Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Var det vrient å bytte dieselpumpen, eller fikk du det gjort på verksted? Skal bytte pumpe på min, men vet ikke helt åssen det er med innstillinger og slikt...
Susii Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 var ikke noe problem. jeg gjorde noe selv og typen min som er mekaniker, resten:) du klarer det nok kjør den mest mulig diesel tom, så er det lettere og komme til i tanken.
rekorden Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Det var den pumpen du mente ja. Har byttet den jeg også. IKke noe problem det. Trodde det var dieselinnsprøytningspumpen dere hadde byttet. Den er det nok noe mer styr å få byttet er jeg redd.
eriklepe Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 matepumpen i tank er enkel å bytte. tar maks 20 min. Dieselpumpen fremme i motorrom tar merkeverksted 10-15 tusen kun i arbeid. Så det er en litt mer omfattende jobb.
Susii Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Okei, nå er det nok på tide at jeg skjerper meg !! hehe har vært alt for lite aktiv her inne i den siste tiden! Litt nytt : TDS`n skal lakkes til neste helg, da får jeg og endelig på sideskjørt ++ Har og montert på xenon i grøft, hoved og langlys!! utenom d går den og brummer uten noe problem! Siden sist har jeg og kjøpt meg ny bil, E30 M3 ! Nr 846 som ble laget skal lage tråd på denne og så fort jeg får tid, bilen er ribbet nå, har vært til sandblåsing og vi har sveiset det som var av rust på den Her er noen nyere bilder av TDS`N
Mr.Silver Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Ble jo bra med ny felgene Så ut som du hadde fått den passe lav fram også akkurat passe klaring mellom skjerm og dekk Gratulrere med E30 M3 forresten. solgte min i oktober jeg
Susii Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 takk ja, den er akkurat innenfor klaring ! kunne ikke vært noe lavere framme hvertfall, da hadde jeg subbet Ja, er kjempe fornøyd med E30`n men har mye arbeid forann meg, alt av slite deler skal byttes og motoren skal få seg en overhaling:) gla jeg har god hjelp fra samb
Susii Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 NÅ er det nok på tide med en oppdatering her, 325tdsn går som en kule enda og var oppigjen lakket nå på sein sommern her er noen bilder med litt av alt!! Den ble helakkert, jeg fikk og på ny lippe, valset litt hjulbuer, sideskjørt, bakrutesenker, og jeg tok å lakka kalipterene er veldig fornøyd me resultatet siden d er bruks bilen min har og montert xenon i grøft, hoved og langlys Utenom d går all min tid til jobb og jobbing på M3`n
Mexos Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hvorfor tok du ikke ut lyktene istedet for å maskere? Er jo så fort gjort!
Susii Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Hvorfor tok du ikke ut lyktene istedet for å maskere? Er jo så fort gjort! vet men bare gjorde d da slapp jeg dille med xenon lysene og, boksene er festet i feste til lykta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå