Tore Diesel Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fin bil med fine felger og bra senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susii Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Da har jeg bestemt meg for å selge gliset mitt... dette er med tungt hjerte men jeg skal over til en større bil ! Bilen framstår som strøken og er meget godt vedlikeholdt. Send PM for info og andre ting du kanskje lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susii Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Skal skrive mer utfyllende i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susii Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Her er noen nyere bilder av bilen Har fler som jeg kan sende på mail om noen er int Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Send meg en Pm om info og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 veldig flink du var! Bilen var vanvittig fin og ikkiminst, den har riktig motor! Fremtidig eier blir heldig med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susii Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 veldig flink du var! Bilen var vanvittig fin og ikkiminst, den har riktig motor! Fremtidig eier blir heldig med denne! Tusen takk for det Ja, jeg har hatt det utrolig bra med denne bilen ! Skal bli rart å selge en trofast bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå