E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 I dag har jeg vell tømt bilen for 5 kg med møkk, bikkjehår og matrester Har begynt og demontere bilen litt inni nå, men da kom jeg over denne knappen her! Kan noen gi meg en forklaring på hva det er ? En bryter som satt ved siden av brekket, med 3 minus og 1 pluss ledning. Jeg fulgte ledninga til under dashbordet. men der forsvant den for meg gitt Med følgende nr: "03 8320 51" Jeg har forsåvidt montert hvite blink foran nå også ble ganske søtt!
E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Er det bare en helt vanlig av på bryter? Den er liksom kobla rett på strøm og jording. Så fra denne bryteren går det 2 ledninger ut, som er kappet av. Er det bare en random bryter til forsterker kanskje? Mvh Håvard Falck
Hoem Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Det er noe som er ettermontert i allefall, fant ikke ut noe på realoem. Ville bare fulgt ledningene til den og fjernet de!
bård Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Har du aldri prøvd knappen før? Skjer det ingenting når du trykker på den?
E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Jeg har trykka som en gal jeg, det skjer ikke noe fordi ledninga som går ut ifra den er klippt av 1 meter etter relèet. Bare og fjerne med andre ord? : )
E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Mest sannsynlig til hemoroidekoker trur jeg! hahaha, litt latter blandt all bannskapen og da hehe Klipper den av jeg Takk for svar
bård Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Tror ikke du kommer langt med delenr hvis det er ettermontert og brukt en helt vanlig bryter fra f.eks takluke, el-ruter osv. Men hvis ledningene er klippet av er det jo bare å røske ut da. Så får du litt mer orden i ledningene noe som aldri er feil..
E30Frelst Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 det er liksom som en lysbryter, på/av ikke noe el vindu for og si det sånn, har sikkert vært bryter til sterker eller noe sånnt ; ) bare røsker det ut jeg ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå