Gå til innhold

Pris på min e36 is

Share

Anbefalte innlegg

Liker å vurderer å selge min e36 is 92 mod til fordel for ein Mustang , men lurer litt på kva eg kan få for bilen.

Bilen er ganske støken . KUN 75000km på telleren. Nye dempere foran, og nye bremse skiver framme og klosser.

god bil å kjør , meget fast i fisken. Stor stero til godt over 20000kr.

Ellers er det e46 m3 spoiler på bagsjeromet.

Dtm spoiler

Simons efektanlegg

6v5rc5hq2tngwaxewxnm.jpg

4pxbglhv17wj3ztcw6tx.jpg

gdxavedw7r40eujzn6tu.jpg

plad4zlhhb722cv79zyn.jpg

r6ti2tx43mdp7cscac3y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde få en del for denne..

Har du hatt bilen siden den var ny? Eller har du noen garranti for denne km. Er jo latterlig lite :D

For rette person er nok denn verdt en del penger. Ser jo utrolig strøken ut

Eg har hatt den i litt over 2 år nå.

var selv skeptisk til til km standen når eg kjøpte bilen , så eg var på naf test med bilen då eg kjøpte den og det var berre positive tilbakemeldinger fra dem og så var det opp til bavaria i haugesund å vise bilen der, og der var veldig gode tilbake meldinger der og. Har og service hefte.

Bilen er jo så å si rustfri. den er tektylert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha komplett servicehefte med årstall og kmstand for hver service, ellers vil nok mange se på kmstand som juks dessverre. Men om du har dette kan du få mye for bilen, så veldig fin ut.

Har servis hefte som er fulgt opp men km stand og årstall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk du kan kreve 90 000 for den der. Er så mange is coupeer som selges for 75 000 som er i mye dårligere stand enn din.

da kommer bilen min ut på autodb for 90000 kr.

så tar vi det fra der.

Gjør det du. Hadde jeg vært på utkikk etter is coupe hadde jeg kjøpt den tvert. Utstyr og m-tech kan ettermonteres. Slitasje og Km stand kan ikke(lovlig) skru's tilbake. Lykke til med salg av bømlo's mest strøkne E36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk du kan kreve 90 000 for den der. Er så mange is coupeer som selges for 75 000 som er i mye dårligere stand enn din.

da kommer bilen min ut på autodb for 90000 kr.

så tar vi det fra der.

Gjør det du. Hadde jeg vært på utkikk etter is coupe hadde jeg kjøpt den tvert. Utstyr og m-tech kan ettermonteres. Slitasje og Km stand kan ikke(lovlig) skru's tilbake. Lykke til med salg av bømlo's mest strøkne E36 :)

Takk for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke intriør bilder?

Den ser ihvertfall fin ut utvendig. hadde bare alle E36 sett sånn ut!

Intriøret og farger du har på det bestemmer også mye prisen. Og utstyret selvfølgelig :wink:

Intreiøret er grå , meget fint, ingen flekker å sånt, vindu å takluke er elektris. el speil ,sentrallås . sikkert mer og.

skal se om eg får tak i bilder av interiøret , e på vei ut på sjøen , på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...