JE Motorsport Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 joar@gsbildeler.no jan@gsbildeler.no ove.fredriksen@gsbildeler.no eller så kan vel denne generelt funke greit: oslo@gsbildeler.no
Johnsen Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Hehe, ja det burde holde! Dere svarte så treigt, så jeg ringte de jeg! Var vell KANSKJE deg jeg snakka med Joar!? Ang det effektanlegget som ikke er helt som det skal, etter mi mening. Kommer innom i morgen uansett!
JE Motorsport Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hehe, ja det burde holde! Dere svarte så treigt, så jeg ringte de jeg! Var vell KANSKJE deg jeg snakka med Joar!? Ang det effektanlegget som ikke er helt som det skal, etter mi mening. Kommer innom i morgen uansett! Nei, var nok ikke meg du snakket med.Men du har nå fått mail
Johnsen Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 ja det er sett! Kommer og spør etter deg i morgen!
morteym Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Sendte en pm til deg jeg joar. Går det an å kjøre og hente deler hos GS Sirevåg? Bor i stavanger.
rolfi Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Sendte en pm til deg jeg joar. Går det an å kjøre og hente deler hos GS Sirevåg? Bor i stavanger. Jeg gjør alltid det når jeg bestiller derfra iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå