Gå til innhold

Hjelp*haster* E34

MpA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en e34 1991 model, førstegangs reg i norge i 1994, det er en 525I 24v med chip.

Det som er problemet er at av og til(ofte)kutter når du gir full gass det vil si at du kommer opp til 4500 eller 5600 rmp så akkurat som om noen trykker inn bremsen en hard gang, slik at du må slippe gassen igjen og trykke den ned igjen, da kommer den igjen.

Noen som har peiling? bensin, chipen, coil? eller noen som har peiling.. trenger svar fort så ja.. need help.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke turtall sprerre, men er ganske brutall stopp, er litt godt drag i den og så stopper den momentant og dra.. akkurat som og håpe på bremsen 1 gang hardt og av igjen..

Og kan rive litt i den når den ikke stopper... (lugge litt når du gir gass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til jeg spurte er at det nærmeste jeg har vært borti er en som veivakselgiver stod litt for langt ut fra svingningsdemper.

Det kom ikke noe på diagnose, og bilen gikk fint helt til noen ganger hvor den mistet signal til tenning.

Dvs at selve føleren kom for langt ut fra tennene ved at det var oksidert på innfestning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akorat samme feil på min e34. men jeg har en 525 12v.

hadde 2liters motor i, vr d helt likt, byttet motor. var enda slik.. men kjører på samme luftmengde måler og data hjerne.. så en av di må være feil.

men jeg har det fra 3600 ogg oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akorat samme feil på min e34. men jeg har en 525 12v.

hadde 2liters motor i, vr d helt likt, byttet motor. var enda slik.. men kjører på samme luftmengde måler og data hjerne.. så en av di må være feil.

men jeg har det fra 3600 ogg oppover

Byttet du 02-sensor osv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde i tankene mine at det muligens kunne være chipen jeg, men måler?, hvor er den henne da? og er det mulig det er denne, for i går var det ekstremt, gikk nesten ikke ann og kjøre men i dag skjer det bare av og til kan og gå 2 mil før noe skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...