Gå til innhold

Hjelp*haster* E34

MpA
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan ser en ødelagt coil ut? har byttet bensinfilter på den, men ble ikke noe bedre av den grunn, den kutter ikke så ofte som den gjorde før, men den kutter og jeg blir snart forbanna, da er jeg styggt redd for at dritten blir kondemnert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

noen som har peiling, funnet ut at den kutter strømmen til alle coilene et millisekund når det kutter, så om det eventulet er jorden eller noe? kamføleren? noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være signalet fra veivakselgiver.

Og da er det enten giveren som er defekt (kan ohme den ca 800),at avstanden er litt for stor til svingningsdemper, eller at demperen er defekt.

Kan selvfølgelig være elektrisk problem videre, men ville begynt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og er jo når den er varm kun omtrent, når den er kald går den som en klokke, og visst det er sprekk i den føleren at den utvidere seg og slår på blokken i stede for og gi signal til hjernen, en mulighet der? den står helt fast så den kan ikke gli i fra eller noe.. så da er vel det mest sannsynelig den, får når det skjer er det akkurat som om den kveles slutter og gå på fram helt til jeg slipper og trykker gassen inn igjen... om motoren flytter på seg eller noe tror jeg neppe, så at det er den føleren er vel litt logisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...