Mexos Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Har litt E36 deler liggende i garasjen som skal bort Hjerne fra 92 316I M40 som skal være chippet. Førerrute til E36 sedan Originale framfjærer til E36 sedan 4-syl(ikke m-tech) Tank til servoolje. 15" originale alufelger på skjevslitte dekk. Er bare å komme med fornuftige bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 er det orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 er det orginalt? er egentlig på utkikk etter alt av oppheng til potta.. har ikke noe av det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 er det orginalt? er egentlig på utkikk etter alt av oppheng til potta.. har ikke noe av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Katalysatoren er original mener jeg. Eksosanlegget tror jeg er uoriginalt da det er kjøpt hos mekonomen, men det kostet flesk og er av bra kvalitet. Ser nesten ikke brukt ut. Oppheng til bakpotte følger med. Koster ikke mange kronestykkene for gummiopphenget under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Lagt til flere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 sjekk om det er chip da. skru opp hjernen/ecu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Det kan jeg sikkert gjøre Lett å se chipen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Bump Eksosanlegget er nå trolig solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansen320i Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 hvor mye skal du ha for den front fangeren da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Frontfanger er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Passer det vinduet på min e36 coupe førerside? Strøkent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå