Yezz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Ja, då orka ikkje eg vente lenger, så i dag kom sommarhjula på bilen. Legg ved eit par dårlige bilder etter ein liten vask: Tok eit nytt bilde i dag, beklagar eleendig kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Så jo pent ut dette Lengter så ille etter sommerfelger jeg og.. meeen nei! det skal komme mer snø x/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Pent! bbs challenge er aldri feil på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Pent pent! Hvilken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 RÅÅÅÅÅ felger du har, har 1 sett hver på begge mine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Hehe, du klarte ikke vente lengre nei Eg skal på med mine idag ganske like biler vi nå egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Fine felger.. Så veldig bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 CH er fortsatt fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg har samme felger sommer og vinter, så er liksom ikke det helt store.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 lagt til nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 lagt til nytt bilde Flott bil som fortjener å bli vist fram på en skikkelig måte. Så kjøp et ordentlig digitalkamera og bruk K800i'en til å snakke i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Utrolig pen E46! Perfekt senk, felger & styling! Og jeg liker den grønn fargen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Veldig pen bil du har! Vurderer samme felger selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå