Rabies Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Er det ikke Lumma CLR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt! He he bare en skrivefeil fra min side Mye dritt på tastaturet gitt Pen bil du har Restify Hvilket merke er frontfangeren? Mange takk frontfanger er Lumma, modell CLR. Her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Takk for linken Restify Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hercules Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hei!! Er ny på forumet og tenkte derfor at jeg kunne starte med å vise noen bilder av bilen min med sommerfelgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 oioioi Pent Hercules ! Velkommen til forumet foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hercules Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det var en flotte bil du hadde caaatooo perfekt!!! Tusen takk Mer om bilen finner dere her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Så utrolig mange fantastisk fine biler vi har her inne på forumet! Selv skal jeg nok vente liiiiit til før sommerdekkene kommer på. Har litt forberedelser igjen (les: vask og polering av felger) før de er presentable nok til å klaskes på. Men du verden som det klør i fingrene etter å ha lest denne tråden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 La om for noen uker siden. Har vært variabelt vær, men nå ser det ut som våren endelig er kommet til bergen også Du skulle ha svingt oppom huset rett over der du tok bilder og tatt noen flere, så hadde du fått med mine foreldre sine BMW'er og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mye pent her. Likte veldig godt den touringen med BBS felger, SWEET!! Her er min E38 med 9 & 10,5 x 20" Rial Daytona Race felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Her er min BBS CH 235/35/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 La om i går jeg da God felgene mine 18" med 225/40/18 forran og 235/4018 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mye pent her. Likte veldig godt den touringen med BBS felger, SWEET!! Regner med det er min siden det kun er den touringen med "bbs" her i tråden.. Takk for det Veldig forøyd med valget! Ikke noe man ser hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Jeg å vill ha på sommerfelgene, må bare finne noen som kan lakkere di først:P hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mye pent her. Likte veldig godt den touringen med BBS felger, SWEET!! Regner med det er min siden det kun er den touringen med "bbs" her i tråden.. Takk for det Veldig forøyd med valget! Ikke noe man ser hver dag Stemmer det, var din jeg mente De felgene var perfekte til den bilen. Hvor får du kjøpt slike? Mulig jeg skulle handlet slike til M5`en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå