bård Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt! har bestemt meg nå, det må bli disse. Skal bare ha meg en liten tur på sjøen først nå. Noen som vet hvor man får kjøpt slike felger, evt. replika, gjerne i 19" ? Kule felger det der, men du kommer ikke til å få den kanten de felgene du har shoppa på har med innpress som passer din bil tror jeg, kanten blir nok endel smalere. Du får de vel i replica også men da er det vel ca null kant på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Med mindre han går for femmer innpress og drar frem hjulvalsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Og da må han opp i 9,5*19 for å få bane og med innpress på 21,5 må han valse helt maks og enda vil det subbe litt med litt senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Mye pent her. Likte veldig godt den touringen med BBS felger, SWEET!! Regner med det er min siden det kun er den touringen med "bbs" her i tråden.. Takk for det Veldig forøyd med valget! Ikke noe man ser hver dag Stemmer det, var din jeg mente De felgene var perfekte til den bilen. Hvor får du kjøpt slike? Mulig jeg skulle handlet slike til M5`en min. www.jlevisw.com send en forespørsel til nick@jlevisw.com og hør om han har bbs replika som passer m5'en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mine sommerfelger... 4 gangen jeg har byttet felger i vinter, noen bedre? 2 settet sommerfelger i år, disse er forøvrig de samme som fjorårets.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Oi oi Strøken bil du har Superbeetle, skulle gjerne sett noen fler bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 venter på å få lagt om dekk på mine 15'' MiM felger, som skal stå på e21'n min. og slengt no farge på bilen så skal jeg blekke noe bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Dårlig bilde, så litt vanskelig å få helhetsinntrykk. Den står forøvrig året rundt med disse: BBS RC 8*17 med 215/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Da er sommer felgene mine på Jeg vil ha orginale felger på orginal bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 bård og -Anders- (og seff. de andre som har peil), kunne dere ha kommet til denne tråden og hjulpet/forklart meg litt mere med ACS typ III felgene på e36. Ser ut som dere har grei peiling på dette Så slipper vi å spore av så mye mer i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 235/45 på 8,5*17. Smått, men godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Prøvde disse på bilen min nå... 8,5 x 19" med 245/35-19" forran 9,5 x 19" med 275/30-19" bak litt usikker egentlig... noen synspunkt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Her er bilder av min sommer sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Prøvde disse på bilen min nå...8,5 x 19" med 245/35-19" forran 9,5 x 19" med 275/30-19" bak litt usikker egentlig... noen synspunkt?? felgene så ikke dumme ut på bilen dem. men få av de grusomme wannebe M3 luftinntakene dine og få av det grusomme eksosanlegge så snakker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 320´n me nye sommersko. schmidt phantom med 8,5*19 fram med 225/35 og 9,5*19 med 225/35 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå