Bimmerlars Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Satt på Zito Titan i 8,5" med 225/40/18 dekk. Det går helt fint når jeg kjører vanlig, fartsdumper også, men om jeg svinger brått, så bilen krenger litt subber det. Bilen er senket 60/30 med orginale dempere(nesten nye) Hva finnes av stivere dempere til E36 som ikke koster allverden? Hvordan er det evnt. å valse? Kan Martins, Dekkmann osv. gjøre det? Hva pleier det å koste?
jallaask Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 subber det ute i hjulbuen eller inne......enn kompis av meg har enn e36 og den tar litt eller subber litt på innsida av buen mot motorrommet
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Bak subber det ute i hjulbuene og foran ser jeg det subber i vangen bak fjærbeinet. Foran subber det ved mye sving og dumper. Bak er det med litt fart over dumper. Er bilstein gode saker altså? Har di til 60mm senk? Så di ikke blir for lange. Prisen da? Gule koni da? Så kan man jo finjustere hardheten..
bård Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Bak eller foran det subber siden det ikke merkes i fartsdumper, kun når du svinger..
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Kan jo evnt. gå ned til 215 foran.. Skal studere klaringene litt. Jævlig irriterende å høre på, samt tenke på hva som skjer med hjulbuene etter en stund
Rabies Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Mysild her inne skal ha bilstein på en E36 coupe og jeg tror han har 60/40 (muligens mer) så det skulle ikke være noe problem der;)
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Leste det i tråden hans. Skal sjekke hva jeg får billigst av koni og bilstein. Er vel gode kandidater begge to. Men hva med valsing? Hvem gjør slikt?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Kjøp nye laseblikk til styreleddene, de er en type som er litt tykkere og som fungerer som en stopper. Sitter orginalt på e36 som har brede dekk orginalt
Bimmerlars Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Jasså, det har jeg ikke hørt om! Får litt mindre svingradius da isåfall? Logisk nok. Noen link til dette? GS f. eks Skal sjekke ET på felgene i morra, så jeg får sjekke at ikke det er helt på trynet.
aloebiz.net Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Eller kjøp deg E60! Den har store nok hjulbuer
Bimmerlars Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Du betaler da eller? Prøvde å ha folk baki i dag, da subba det konstant. Med 3 i baksetet. Litt vals og stivere dempere kunne kanskje vært trikset.. Ingen som har erfaringer med støtdempere på E36?
bård Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Sjekk innpresset på felgene, så kan du sammenligne med hva andre med likt eller tilnærmet likt innpress har gjort..
Superbeetle Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Jeg har iallefall 235 foran, og 70mm senk.. Med bilsteindempere! Subber ikke i det hele tatt Etter jeg fikk justert hjulstillingen riktig så subber det ikke i innerskjermen med full sving heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå