mariusno Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Har lett i alle kriker og kroker på nettet omtrent. Men jeg finner ingen senkesett til e46, noen som kunne hjulpet meg?
Johnny Bravo Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 GSBildeler.no Schmiedmann.no Koed.dk Disse har iallefallsenkesett til BMW. Mange andre sider som selger senkesett også...
larserso Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Håper noen av dere jobber nattevakt Legge inn svar 0330 og svar 0600 er bra! Som nevnt over så har alle disse et godt utvalg. Hvor mye har du tenkt å senke og til hvilken e46 da?
torbjørn Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Har lett i alle kriker og kroker på nettet omtrent. Men jeg finner ingen senkesett til e46, noen som kunne hjulpet meg? http://www.autospar.no har billige senkesett til E46, både coilovers og bare fjører
Johnny Bravo Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Håper noen av dere jobber nattevakt Legge inn svar 0330 og svar 0600 er bra!Som nevnt over så har alle disse et godt utvalg. Hvor mye har du tenkt å senke og til hvilken e46 da? må jo innom bimmers før man drar på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå