mortena Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Skal selge bilen nå i vår, grunnet overgang til større bil. Hva synes forumet at jeg skal sette på prislappen? E91 M-sport 2006. 34000km. "Alt utstyr"
-Lasse- Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Og med alt ustyr så mener du også navi pro med pro-logic 7 pakken...? Isåfall et sted mellom 370 og 390 000..
mortena Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Og den prisen dere anslår er basert på hva? Bilen min går ikke for en krone under 400 Lakser. 370 er hvertfall totalt uaktuelt. ser at det ligger ribbede versjoner på nett til 370. Min er langt fra ribbet, for å si det sånn.. Anyway, takkar for tipsene!
bård Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Litt mer infor, utstyrsliste, flere bilder etc så har man hvertfall litt vurderingsgrunnlag. Nydelig familievogn forresten.
kitta Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Og den prisen dere anslår er basert på hva?Bilen min går ikke for en krone under 400 Lakser. 370 er hvertfall totalt uaktuelt. ser at det ligger ribbede versjoner på nett til 370. Min er langt fra ribbet, for å si det sånn.. Anyway, takkar for tipsene! HEHE du spør jo hva du får, ikke hva du skal ha. jeg hadde kjøpt meg noe annet for 400 for og si det sånn. en e46 med masse krutt f.eks
jolly Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Du spør , og får svar på hva som er normalt for en slik bil "med alt utstyr" . 370-390 000.- tror jeg også du får.Jo lenger du venter , jo nærmere 370 000.- Det kommer "masse" nå fremover til 370' som kanskje er like spennende som denne. Denne feks. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link men sånn er no det.....
mortena Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Spør ikke hva jeg får, men hva jeg skal sette i ruta. Ikke sant? At du ikke kjøper den er meg knekkende likegyldig. Du freser jo rundt i en E46 med masse motor, uansett!
Hansh Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Når veiledende pris for en helt ny E91 320i uten noe ekstrautstyr er kr. 378 200,- tviler jeg på at noen for solgt en slik 2 år gammel brukt til 370 000,- (regner med de neppe er helt ribbet, men setter ting i perspektiv). Hva selger vil ha og hva markedet betaler er to forskjellige ting.. At du burde kunne få minst 400 000,- for din er en helt annen sak, virker jo uansett som om du har bestemt deg for hva du vil ha for den. burde ihvertfall være mulig hvis den har det meste av utstyr.
morteym Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Bilen er verdt det kjøper er villig til å gi Hva kjøper er villig til å gi kommer an på markedet, hvor mange som er til salgs og til hvilken pris. Så enkelt er det.. Importprisene fra Tyskland vil vel også kanskje gi en indikasjon på hvor prisnivået bør ligge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå