bmw530d99 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Som emnet sier så trenger jeg noen råd om hvordan jeg kan få litt bedre bass i touringen. Orginalt er det 10 høytalere, sub, navi, tv, 4/3 skjerm, telefon og veksler for 6 CD. Alt fungerer bra, bortsett fra at det er dårlig mottak på radio. (Mister signalet litt utenfor byene) Noen som vet hva som kan være feil? Lyden i bilen er ganske bra, (mellomtone og diskant) men jeg savner bass. Den orginale subb´en er det jo heller lite trykk i. Jeg savner også en mulighet å kunne ha mer musikk med meg (Mp3) Jeg ønsker ikke å ødelegge bilen med å montere inn noen form for jallaplater for å få plass til en japsespiller i steden for orginalanlegget. Jeg vil heller ikke at noen av installasjonene (eventuel sub) vises. Det eneste måtte være en orginal 16:9 skjerm. Jeg må kunne bruke knappene på rattet for å styre volum og bla i sanger og radiostasjoner. Er det noen som har erfaring, eventuelt gode ideer om hva jeg kan gjøre? Jeg kan tenke meg å bruke 5 -7000,- på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Ingen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Se på denne tråden her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381 Du har både Dension IceLink og Dice Ipod tilkobling til din bil. Et lite søk på google så finner ut mer om de 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå