Ron Jeremy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kom over disse bildene, sier vel ikke allverden, men blir spennende å se hvordan den blir seende ut. For flere bilder og litt tekst se her: http://news.windingroad.com/countriesma ... in-munich/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Men når jeg ser på dette bildet... kan det være den nye X1, istedenfor den nye X3, ser jo ikke så stor ut ifht mannen som kjører?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Denne så ikke spesielt stor ut, men husk at det skal være litt avstand opp til X5 som heller ikke er en overraskende stor bil (Tenk Benz GL). I alle fall ingen tvil om at Benz ML er større innvendig. Skal bli spennende å se hvordan nye X3 kommer til å se ut. I og med at den er lillebroren til X5 tror jeg ikke den blir like aggressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Denne så ikke spesielt stor ut, men husk at det skal være litt avstand opp til X5 som heller ikke er en overraskende stor bil (Tenk Benz GL).I alle fall ingen tvil om at Benz ML er større innvendig. Skal bli spennende å se hvordan nye X3 kommer til å se ut. I og med at den er lillebroren til X5 tror jeg ikke den blir like aggressiv. Den vil nok bli større, men ikke inneha en tredje seterad som E70. Desigmessig, føler jeg det er litt som tilfellet er med E65, en vinn vinn situasjon, siden jeg ikke føler noen av disse bilene er noen vinnere mht utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ting kan ikke bli særlig verre med tanke på utseende på X'ene. Synes vel egentlig de skulle vært designet på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 nå må du slutte å tulle. E70 er den fineste SUVen man kan få kjøpt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Jeg er ikke tullemannen Synes bilen er helt horribel. Ser ut som et kantete badekar på hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 E70 er en nydelig bil så enkelt er det Men alle kan ikke synes det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå