bad_ip Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hallo! Da har jeg endelig fått bilen jeg har drømt om en stund, en 330ci 01 modell. Var så å si ingenting og utsette på bilen utenom ting man må regne med siden bilen er 7 år gammel. Bilen er dønn original nå, men blir vel noe ala m-tech 2 til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjempe fin bil! Gratulerer! Blir bare fler og fler E46 coupe her på forumet. Bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 oops der ble det visst dobbelt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Gratulerer med fin Coupè, og med riktig motor også . EDIT: Prøvde å legge ut bildene i stort format! Men alle bildene utenom dette ble uskarpt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 takk takk... noen som har tips til hva jeg bør gjøre med bilen? tror jeg venter med felger for denne gang, synes de ser helt grei ut foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Dette er gode biler, kan tenke meg du er skikkelig fornøyd nå. 330 må være fin å kjøre Styling du tenker på? (M-tech, M3-fanger, Led-lykter, tonede ruter...det er jo mye en kan ramse opp). Jeg liker ikke crome andre farger enn sorte biler, så ville vurdert å lakkert nyrene i bilens farge eller shadow. Felgene er jo det første jeg ville bytta da, men det viktigste er senking. Og få fram lyden med litt mer sporty eksos enn orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Jepp er strålende fornøyd ! Blir vel frontfanger, tonede ruter først, så tar jeg senk og felger samtidig når den tid kommer. Men er fortsatt i militæret frem til sommeren:p så må vente til eg begynner i jobb igjen, hehe Så var det en ting til... når jeg skal bytte ut frontfangeren, er det da nødvendig å bytte sideskjørt, bakfanger? bilen har pdc, vet ikke om det blir masse krøll å bytte da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 meget fin bil, med Meget fin motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Sånn sett sidenfra så vil det funke med annen fanger, den er ikke så mye lavere enn orginalen, men sett forfra/skrå så vil linjene flyte bedre med en mer agressiv front. Skjørter koster bare rundt 2k. Det er verre å kun ha m-tech/m3-skjørt med orginal bakfanger pga høydeforskjellen tror jeg (spesielt orginale m3-skjørt). Det blir ikke prekært med m-tech-skjørt heller, men det blir ganske iøyenfallende at helheten mangler, for oss som har "peiling". Du får m-tech bakfanger med pdc (skal ikke være noe spesielt problem å flytte delene over mener jeg). Slik det er nå så koster m-tech bakfanger nesten 7k med alle deler hos GS. Men jeg har sett komplett pakketilbud til den prisen før andre steder (gruppekjøp etc). Har egentlig ikke sett så nøye etter priser.... SRS-fanger kan du finne billigere (jeg vet hvor), men den er ikke tilgjengelig med pdc enda ihvertfall.. Er det pdc foran også? Jeg er ikke sikker på hvordan det er, om det går an å montere pdc på fanger som ikke er klargjort for det.. om det går an å lage egne fester på baksiden eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 nei er kun pdc bak... det du sier med helheten var det jeg var redd for.... så er vel like greit å finne et pakketilbud som du sier og få gjort alt sammen når det skal lakkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ja, hvis du skal ha m-tech front så.. Finnes mye bilder på e46.com - showroom-delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Gratulerer med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har planer om å sote rutene om noen uker da jeg kommer hjem på perm. Hvor mange prosent kan jeg ha før jeg blir bedt om å fjerne det? Vil jo egentlig ha det ganske mørkt, men litt kjipt å måtte fjerne det når det er såpass dyrt. Og er det noen som har noen anbefalinger til et firma som kan ta en understellsbehandling i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå