Gå til innhold

Ny bil BMW 330 ci

Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Da har jeg endelig fått bilen jeg har drømt om en stund, en 330ci 01 modell.

Var så å si ingenting og utsette på bilen utenom ting man må regne med siden bilen er 7 år gammel. Bilen er dønn original nå, men blir vel noe ala m-tech 2 til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode biler, kan tenke meg du er skikkelig fornøyd nå. 330 må være fin å kjøre :)

Styling du tenker på? (M-tech, M3-fanger, Led-lykter, tonede ruter...det er jo mye en kan ramse opp). Jeg liker ikke crome andre farger enn sorte biler, så ville vurdert å lakkert nyrene i bilens farge eller shadow.

Felgene er jo det første jeg ville bytta da, men det viktigste er senking. Og få fram lyden med litt mer sporty eksos enn orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er strålende fornøyd ! Blir vel frontfanger, tonede ruter først, så tar jeg senk og felger samtidig når den tid kommer. Men er fortsatt i militæret frem til sommeren:p så må vente til eg begynner i jobb igjen, hehe

Så var det en ting til... når jeg skal bytte ut frontfangeren, er det da nødvendig å bytte sideskjørt, bakfanger? bilen har pdc, vet ikke om det blir masse krøll å bytte da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett sidenfra så vil det funke med annen fanger, den er ikke så mye lavere enn orginalen, men sett forfra/skrå så vil linjene flyte bedre med en mer agressiv front.

Skjørter koster bare rundt 2k. Det er verre å kun ha m-tech/m3-skjørt med orginal bakfanger pga høydeforskjellen tror jeg (spesielt orginale m3-skjørt). Det blir ikke prekært med m-tech-skjørt heller, men det blir ganske iøyenfallende at helheten mangler, for oss som har "peiling".

Du får m-tech bakfanger med pdc (skal ikke være noe spesielt problem å flytte delene over mener jeg). Slik det er nå så koster m-tech bakfanger nesten 7k med alle deler hos GS. Men jeg har sett komplett pakketilbud til den prisen før andre steder (gruppekjøp etc). Har egentlig ikke sett så nøye etter priser....

SRS-fanger kan du finne billigere (jeg vet hvor), men den er ikke tilgjengelig med pdc enda ihvertfall..

Er det pdc foran også? Jeg er ikke sikker på hvordan det er, om det går an å montere pdc på fanger som ikke er klargjort for det.. om det går an å lage egne fester på baksiden eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å sote rutene om noen uker da jeg kommer hjem på perm. Hvor mange prosent kan jeg ha før jeg blir bedt om å fjerne det? Vil jo egentlig ha det ganske mørkt, men litt kjipt å måtte fjerne det når det er såpass dyrt.

Og er det noen som har noen anbefalinger til et firma som kan ta en understellsbehandling i bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...