H4kon Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Flott bil Planene dine ser veldig bra ut, bare ikke kjøp på GS, latterlig butikk som tar sykt mye for delene. Nei, bestill ifra USA eller iallefall danske Koed. M-tech hadde blir knall her, det er lov siden det "nesten" er en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hvor selger de m-tech utenom koed.dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Da har jeg bestemt meg for å kjøpe inn m3 fanger, eksos og muligens sote rutene. Noen som har lyst på en lakkeringsjobb? Hadde supesprint på min forrige (e46 320) men synes faktisk det var altfor liten lyd. Synes ikke det var verdt 6000kr. Vil det bli annerledes med SS på en 3l enn 2l ? Og viss det blir soting så må det bli alt utenom frontruten. Hvor mange prosent kan jeg ha utenom at jeg blir plaget hver dag politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå