kazynor Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 tenkte jeg skulle gi folket her sjangsen til å komponere den ultimate kjøreCD'n her på bimmers, i fellesskap! planen var da som følger: Alle her kan legge inn 1 sang hver, og så lager vi bare en liste. ikke mer en 1 sang, så tenk dere nøye om! jeg begynner lista med: Dire Straits- Money For Nothing!
zephyr23 Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 metallica - enter sandman så foresten bilen din på det her lærlingmøtet på fløyheia her om dagen kazy.
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Tror jeg hadde parkert om jeg hadde slik "kjøremusikk"
kazynor Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 metallica - enter sandmanså foresten bilen din på det her lærlingmøtet på fløyheia her om dagen kazy. du mener det møtet som skulle være fra 1700 til 1900? og hvor de ikke hadde fått igang prosjektoren engang innen klokka var 1800? det lærlingmøtet?
zephyr23 Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 mhm, det møtet hvor de sendte oss hjem klokka 18 pga de fikk ikke datamaskinen til å funke oioi, innlegg nummer 666 kazy
Hitokiri Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Paul Wall - Sittin' sideways men helst i screwd n' chopped versjon Egentilig så duger det meste av sørstatshiphop i CD-spilleren om man kjører sent og ligger i setet.
knut_olestad Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Rammstein - Feuer frei, må jo ha noe å gasse til
Hitokiri Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Eneste musikken jeg hører på når jeg gasser på pleier å være rekkesekserorkesteret under panseret. Ikke mye som slår den.
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 325en krever litt pedal for å ikke være plagsom, for den høres..... Hellacopters, HIM, Slayer,Megadeth;osv får meg til å like annlegget i bilen.
Glenno Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 runing free - iron maden, over the top - tnt eller var det annen norsk gruppe med den?, weak up this morning - Leon C (sopranos),gimme all your..- zz top, ..-yello, Jorn Lande - Out To Every Nation f,eks ;.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå