cato_v Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 takk takk. Ja de står på bunn nå. Holder på og måler meg til valsingen. Valsespesialisten har valset ulikt på de to sidene så må få fikset det. Blir satt justert opp nå i uka. Men jobber bare på den andre bilen så jeg har lite fritid igjen til bmw'en akuratt nå. Kan bare prioriterer en bil om gangen, og denne uken er det den andre som får litt kjærlighet, og bmw'en må nøye seg med vask og hudpleie i form av Meguiars produkter. Må få ferdig den andre, for den skal snart selges til fordel for andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Tenker litt på ovegang til e36 m3 3.0 Så vis du er interesert i denne eller har en fin m3, vennligst ta kontakt! se link til ØK forum. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=826448#826448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Du har en utrolig flott bil. Smak kan jo diskuteres,men E46 coupe er jo en av de aller fineste bilene BMW har laget synes jeg. Linjene stemmer overalt. Mye finere enn den nye 3 serien. Heldigvis har BMW fätt bakparten fin pä den nye coupeen.Og ogsä finere enn M3 E36, selv om den ogsä er veldig lekker i linjene. Synd at du bare har 150 hk i en sä flott bil. Vet ikke hvor mye bilen din er verdt, men har du vurdert ä bygge om pä bilen du har? Jeg har kjöpt en motor fra en 1999 mod Alpina B10 som er kollisjonsskadet. Kun kjört 30.000. 260 hk og 330 nm. Pä samme bilopphogning har de en skadet 99 mod 330d med ogsä bare 30.000 km. Da kunne du skifte til 330 understell med Alpina motor. Bremsene er kraftigere enn E36 M3. Bakakslingen er like kraftig dimensjonert som M3 E46, mener jeg. I alle fall like kraftig som Alpina akslingen. Sä kan du bruke coiloversene du har nä eller Bilstein. Da vil du fä en bil som er nesten like rask som M3, men raskere enn B8. Og i en E46. Sä fär du ta godkjenningen när bilen blir 10 är i Norge. Det skulle ikke by pä problemer. Tar med meg motoren hjem til Stavanger i august. Sä har du litt ideer ut over det vanlige, sä er kanskje dette noe ä vurdere? Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Pen bil. Misunner deg det interiøret Skulle hørt lyden du har med mellomrøret av supersprint. Har bare bakpotten og den gir forsåvidt ok lyd, men skulle ønske det var bittelitt mer. Så hvis du er på et treff i stavanger kommer jeg til å ville høre lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Du har en utrolig flott bil. Smak kan jo diskuteres,men E46 coupe er jo en av de aller fineste bilene BMW har laget synes jeg. Linjene stemmer overalt. Mye finere enn den nye 3 serien. Heldigvis har BMW fätt bakparten fin pä den nye coupeen.Og ogsä finere enn M3 E36, selv om den ogsä er veldig lekker i linjene. Synd at du bare har 150 hk i en sä flott bil.Vet ikke hvor mye bilen din er verdt, men har du vurdert ä bygge om pä bilen du har? Jeg har kjöpt en motor fra en 1999 mod Alpina B10 som er kollisjonsskadet. Kun kjört 30.000. 260 hk og 330 nm. Pä samme bilopphogning har de en skadet 99 mod 330d med ogsä bare 30.000 km. Da kunne du skifte til 330 understell med Alpina motor. Bremsene er kraftigere enn E36 M3. Bakakslingen er like kraftig dimensjonert som M3 E46, mener jeg. I alle fall like kraftig som Alpina akslingen. Sä kan du bruke coiloversene du har nä eller Bilstein. Da vil du fä en bil som er nesten like rask som M3, men raskere enn B8. Og i en E46. Sä fär du ta godkjenningen när bilen blir 10 är i Norge. Det skulle ikke by pä problemer. Tar med meg motoren hjem til Stavanger i august. Sä har du litt ideer ut over det vanlige, sä er kanskje dette noe ä vurdere? Eirik. Sant det med litt lite effekt. Men du har nok litt feil opplysninger her. Jeg vet ikke om motorfestene fra en e34 alpina b10 passer e46. Men den blir uansett en pudding i forhold til en alpina B8. Alpina B8 er kvikkere enn både e36 og e46 m3. For opplysning har Alpina B8 en 4.6 liter V8 på 333hk og 350nm fra 1500rpm... Sikker på at det ikke er Alpina B3 du mener? som har 3.3 liter rekkesekser på 250hk??? Jepp e46'en er en nydelig bil. Litt usikker på også om jeg skal selge den. Vurderer å ha den et år til å kun spare opp litt penger. Men får se litt hva jeg finner på Søreng; Mellomrøret er absolutt verdt pengene. Jeg vil ikke ha for mye lyd heller. Passer ikke i en så sofistikert bil med kun 150 hk akuratt hehe Bare send en melding eller ring på 93490170 hvis du vil se bilen og høre lyden Ut å nyte sola gutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Skal gjøre det hvis det passer en dag Ellers er det jo bare å droppe innom jobben (Forus Dekkservice - rett oppfor "TS" på forus) om du har muligheter mellom 8-4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå