Hesleskaug Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Noen som kunne tatt bilde på/i E30n sin og hvis meg hvordan alle disse sitter?
Yngvejos Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Her er to av dem. På hver sitt dempertårn. Det gjennomsiktige som omhandler innkjøring, skal oppi venstre hjørne av frontrute. Hva står det på de to svarte merkene?
Hesleskaug Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Tusen takk! Her er et litt større bilde.
Yngvejos Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Jeg var ute å så på bilen, men fant ikke de to sorte merkene. Hvis de hører til e30, vil jeg tro at det som gjelder batteri er klistret på selve batteriet, eller på dekselet over batteriet. På min er det byttet batteri, så jeg regner med at det merket hang på det gamle batteriet. Det om kjølevæske vil jeg tro at er festet på noe i nærheten av kjølevæskebeholderen. Prøv å sammenligne lengden med lokket på den sorte releboksen vedsiden av ekspansjonstanken (hvis det er facelift). Jeg ser for meg at den kanskje har rett mål til å plassere det. På selve tanken hadde jeg ingen flater som var store nok til et sånt merke. En annen teori jeg har, er at merkene dine ikke hører til e30. Jeg mener ganske bestemt at mitt innkjøringsklistremerke gjalt de første 5000km, ikke 2000 som på ditt. Da kan det være forklaringen, at e30 aldri har hatt de to sorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå