Johnny Bravo Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Fin bil, men synes du skal slutte å kjøre på katter. Var nokk forrige eier som kjørte på katt, to ganger faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Her er et par gammle bilder av hekken. Liker den svært godt , men de ryggesensorene er litt stor og klumpete De kunne jeg vært foruten... skulle vært mere innebygd. Vingen er ikke lakkert og ligger bare løst oppå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Her er t par bilder jeg tok i kveld med mobilkamera. Mørkt er det også. Er fortsatt de stygge vinterfelgene på da det ikke ser ut til at jeg får lakket sommerfelgene før neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Noen som kan montere disse breyton felgene på bilen min? Begge to, både matt sort og sølv. Litt spent på matt sort egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 har delt felgene mine i dag, håper å få levert de til sandblåsing og pulverlakk i morgen og da skjer det vel ting til neste uke håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Er litt enklere med bilder av hjula på en annen bil hvis man skal photoshoppe. Blir mye bedre enn og kun bruke bilde av felgene. Finn en annen bil med de hjula, så kan jeg prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Ja skal se om jeg finner en bil, men har ikke tid nå fikk forresten levert felgene mine i dag, så da er det håp til i slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Med bil, så mente jeg et bilde av en bil med disse felgene. Det finnes sikkert på nettet. Unnskyld hvis jeg uttrykte meg litt uklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Ja, jeg skjønte hva du mente. Var bare litt travel i går kveld. hehe.. Men jeg fant noen på nettet da. Ikke noen bilder som var tatt rett fra siden, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Felgene mine var ikke klare i dag og da blir det ikke før i slutten av neste uke Har gledd meg som en unge og håpet felgene skulle være ferdig i dag, så jeg kunne hente dem i morgen, men.... Klør sikkelig etter å få på sommerfelger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Er ikke så flink med ps, og når det blir slik lys forskjell på bildene man bruker, får jeg det ikke helt til, men her har du nå et lite hint ivertfall om hvordan det blir seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Se der ja! Ble ikke så halvgærnt det! Takker! Fikk veldig lyst på de felgene, tror de gjør seg bra på en e46 coupe.. Men først må jeg se hvordan de gamle blir etter sandblåsing og aliminiumshvit pulverlakk Blir det helt bak mål så blir det innkjøp av nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjaer Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 pen bil! hvor mye er den senket? veit du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 pen bil! hvor mye er den senket? veit du det? takker og bukker Coupeéne er vel senket 20/20 orginalt, men har en mistanke om at min er senket noe mer Vet desverre ikke hvor mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå