ivlund Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Nydelig e46 coupe dette ja Blei ekstra fin med litt toning. Hadde tatt en PS jeg også. Men Aril G. var raskest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Se der ja! Takk skal du ha Arild. Jeg sliter voldsomt med de avatarbildene Litt toning av rutene gjorde seg absolutt. Jeg har planer om å gjøre det også, når pengene strekker til... Og om jeg har penger til overs da så blir det ny bakpotte. Eisenmann kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Kan jo oppdatere dere med at servoen min tok kveld rett etter jeg fikk på sommerfelgene (tråd på "teknisk") Har nettopp vært under bilen nå og konstantert at servo-oljen lekker ut av akslingen på servo-pumpa Ny pumpe koster 5 laken hos GS så dette var jævlig trist, men vi får se hva som skjer.. Blir borte hele uka på arbeid, så til helgen igjen skal jeg ha de nødvendige delene for å reparere eller bytte pumpa... Håper jo det er mulig å bytte en tettering/simmering eller noe, men erstygt redd jeg må bytte hele pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Da har jeg fått byttet servo-pumpa. Forsåvidt en grei jobb. Tre skruer + en slange og et rør og reima da selvsagt. Hele akslingen på gamlepumpa var løs, men den var ikke knekt (?!) så det må være tannhjulene inne i pumpa eller noe somhar streiket. Skal skru den opp og se en dag Ü Forøvrig så ble bilen forferdelig lett på rattet etter pumpe-skifte! Mye lettere enn før den gamle tok kvelden... Men det sliter seg vel til, ble veldig uvant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Kult med felgene! Hvor mye måtte du gi for lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 250,- pr. felg da sandblåste han de og pulverlakkerte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Hos en kjent, eller lakk firma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 hos en lokal bedrift som produserer stål innstallasjoner (sveiseverksted). Han tok det svart da og siden den ene felgen var litt dårlig på innsiden så fikk jeg litt avslag. Når jeg spurte om pris så var det sagt rundt 400 pr. felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Et par bilder jeg tok i kveld bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har lagt ut bilen for salg nå selv om jeg ikke har lyst til å selge Derfor er den priset litt høyt slik at om jeg får solgt til den prisen så er det greit, men er det ingen som vil ha den så har jeg den heller selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 dårlig med respons på bilen må jeg si... er vel litt høyt priset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Var det ikke det som var målet, altså å prise den så høyt at ingen vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jo, men når ikke en gang telefonselgerene ringer så! Ikke en eneste som har ringt og prutet en gang... Begynner å få mere og mere lyst på ny bil selv om jeg er veldig fornøyd med denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggiz Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Finner ikke annonsen jeg, engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 er paa ferie jeg. annonsen er utgaatt men jeg skal faa den opp aa gaa saa snart jeg er hjemme igjenn.. (i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå