Gå til innhold

328Ci e46 00' Aerodynamic. Nylakkede felger montert! Side 3


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja! Takk skal du ha Arild. Jeg sliter voldsomt med de avatarbildene :roll:

Litt toning av rutene gjorde seg absolutt. Jeg har planer om å gjøre det også, når pengene strekker til... Og om jeg har penger til overs da så blir det ny bakpotte. Eisenmann kanskje :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo oppdatere dere med at servoen min tok kveld rett etter jeg fikk på sommerfelgene :cry: (tråd på "teknisk")

Har nettopp vært under bilen nå og konstantert at servo-oljen lekker ut av akslingen på servo-pumpa :roll:

Ny pumpe koster 5 laken hos GS så dette var jævlig trist, men vi får se hva som skjer.. Blir borte hele uka på arbeid, så til helgen igjen skal jeg ha de nødvendige delene for å reparere eller bytte pumpa...

Håper jo det er mulig å bytte en tettering/simmering eller noe, men erstygt redd jeg må bytte hele pumpa :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått byttet servo-pumpa. Forsåvidt en grei jobb. Tre skruer + en slange og et rør og reima da selvsagt. Hele akslingen på gamlepumpa var løs, men den var ikke knekt (?!) så det må være tannhjulene inne i pumpa eller noe somhar streiket. Skal skru den opp og se en dag Ü

Forøvrig så ble bilen forferdelig lett på rattet etter pumpe-skifte! Mye lettere enn før den gamle tok kvelden... Men det sliter seg vel til, ble veldig uvant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...