EBørøsund Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Sitter å leser http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article ... /309995263 å tenker at der er litt tidlig å legge om til sommerdekk enda. Håper det går bra med de, trist når slikt skjer og håper det ikke var noen her inne. Kjør forsiktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Som man sår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Va det ein e30 elle e34? Klarte ikkje heilt å sjå det... Håper det går bra med de som var i bilen... Synes det var litt rart at avisa ikkje har sladda skiltene eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 E30.. En grunn til at jeg beholder vinterdekka ei stund til, snør faktisk her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Ett bilde til av bilen: Hentet fra Adressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Velvel. Du kan ikke bare skylde på dekk når slikt skjer. Hvilken forbanna rikstulling er det som ragger rundt i en E30 på sommerdekk på vinterføre med bilen full av folk? Bur han inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Og hvorfor på død og liv legge på sommerdekk når de står på lekre 14" bottlecapfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 E30 har "spesielle" nok kjøreegenskaper fra før. Jeg bytter ihvertfall ikke før jeg må. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Eieren som nå har brekt nakken satt baki, han er også medlem på forumet her. Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå