Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mulighet til å møte meg i Oslo så har jg faktisk på bilen min noen 17" AC S stil.. kan ta et bilde til imorra, elr sende dg det på mms dersom du er interressert.. er sommerdekk på dem nå, er litt slitt bak.. holder ca en sesong til. ;) Meget fine, ingen kast.. ;)

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du mulighet til å møte meg i Oslo så har jg faktisk på bilen min noen 17" AC S stil.. kan ta et bilde til imorra, elr sende dg det på mms dersom du er interressert.. er sommerdekk på dem nå, er litt slitt bak.. holder ca en sesong til. ;) Meget fine, ingen kast.. ;)

Har sendt deg en pm :)

Skrevet

noen bilder til av felgene. Som synes kunne felgene trengt en skikkelig polering, tror veldig mye er gjort med det! Er hvertfall ingen kantkjøring eller skader i dem! Den ene felgen har også klarlakken flasset noe av, dette er å fikse med autosol har jeg hørt.. Er også plenty med gummi igjen på dem, noe som sikkert er fint å ha med seg på Rudskogen eller liknende...?

ktznbb0k2pzgdh8onpvt.jpg

6egkq6igavurqlwzllnu.jpg

78dhzw2aqi6gmh9wrotp.jpg

kyy7x31xs05w6etanyx7.jpg

ne0bxlomjue9zf1e8zi9.jpg

Skrevet
Har du en søster? Her må det introduseres!

Spøk til revolver! Hva skal du ha deg nå da

hehe.. prøver å få tak i noen 16 eller 17tommere til henne på denne bilen, eller lurte på hva slags bil jeg skal ha? hehe

Skrevet
Byr deg 3200kr;) Har noen fine 16" felger med helt ny vintergummi om det kan være inntresangt også....

Skal få kjøpe dem for 5000,-

Utgangspunktet er sommerhjul mest interessant dessverre.

Richard

Skrevet
Lyst i å bytte i 17" Originale BBS? Står piggdekk på dem. 2stk helt greie, 2stk ubrukelige.

IMG_0078.jpg

Hadde du hatt sommergummi på dem så! :)

Richard

Skrevet

hehe.. prøver å få tak i noen 16 eller 17tommere til henne på denne bilen, eller lurte på hva slags bil jeg skal ha? hehe

Tenkte bil ja

Skrevet

Tenkte bil ja

E38 tenker jeg.. evt E39 med mye motor.. Får nesten se hva som ligger for salg når jeg skal ut å handle.. :)

Skal hvertfall ha litt mer krefter fra bånn enn hva 320n har..

Skrevet

Bumper her jeg, kan hende det er noen nye som ikke har sett dette og vil enten kjøpe hjulene eller bytte med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...