Gå til innhold

Bmw treff for Oslo området. Nytt treff 8.6 kl. 14.00 @ IKEA!

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
var da noen fete biler der=)

og ingen som kommenterer den helt ville, heftige, rå børningen mi:/

Jo fikk med meg at du klarte å spøle heftig med et hjul på våt asfalt. Gratulerer ;)

Skrevet

Damn, var det treff på Ikea idag ja?

Er bare 5 min unna der jeg bor i oslo jo, men var hjemme helga her "/

Noen som har noen bilder fra treffet da? Og når blir det neste gang? Må få med meg det, og får håpe at E46'en er ferdig til da så jeg slipper og kjøre Sierra :lol:

Skrevet
Damn, var det treff på Ikea idag ja?

Er bare 5 min unna der jeg bor i oslo jo, men var hjemme helga her "/

Noen som har noen bilder fra treffet da? Og når blir det neste gang? Må få med meg det, og får håpe at E46'en er ferdig til da så jeg slipper og kjøre Sierra :lol:

Mikke tok en del bilder tror jeg. Så de kommer nok etterhvert :) Er ikke satt noen dato for neste treff, men er vel bare 3 uker til vårmønstingen på Valle Hovin :) Du kan jo få igang E36'n så lenge? :)

Skrevet

Hyggelig med treff men værgudene var ikke helt på vår side, litt vått og kaldt. Hehe Azeton stod faktisk å ristet i det jeg, han og Mexos stod igjen.

Var jo OK oppmøte uansett da :)

Og ble vel tatt noen bilder også :)

Skrevet
Elendig vær - og jeg aner ikke hvem som er hvem! :)

Hehe. Ja neste gang foreslår jeg at vi hiver en lapp i ruta med nick på :) jeg sto parkert ved siden av deg. brokatrød E36 sedan :)

Skrevet

Nei, må jo feste det på oss selv - så ser vi virkelig lure ut. Så kan vi lage capser i lik farge slik at alle skjønner hvem som er fra bimmers og ikke tilfeldige folk på ikea.

name-tag-peeps.jpg

Forøvrig er det nok det første bmw-treffet med eget musikkorps! Dovregubbens hall i marsj-versjon var jo bare døtøft. :lol:

Skrevet

Forøvrig er det nok det første bmw-treffet med eget musikkorps! Dovregubbens hall i marsj-versjon var jo bare døtøft. :lol:

Ja det var ikke verst :lol: Vurderte å skryte på meg at jeg hadde leid de inn, men det hadde nok vært lite troverdig :lol: Dovregubbens hall rocka ;) Var vanskelig å snakke med folk av og til pga. korpset spilte så høyt :lol:

Skrevet

Skulle gjerne vært der, men det kolliderte desverre med visning på leiligheten vår.

Er det godtatt å stille opp med så og si original 318i touring, eller?

Skrevet

Det var ihvertfall jeg som kom med BIMMERS råeste bil! Saab 900 8)

Ja, det var litt kaldt på slutten.. Fingrene hadde blitt il is å greier :wink:

Jeg stilte opp med saab, så ville tro at en BMW skulle gå :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...