shibby Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 var da noen fete biler der=) og ingen som kommenterer den helt ville, heftige, rå børningen mi:/
Mexos Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 var da noen fete biler der=)og ingen som kommenterer den helt ville, heftige, rå børningen mi:/ Jo fikk med meg at du klarte å spøle heftig med et hjul på våt asfalt. Gratulerer
shibby Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Woho, creds=D men, men, ingen andre som ville så måtte prøve sjøl;P
anders87 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Damn, var det treff på Ikea idag ja? Er bare 5 min unna der jeg bor i oslo jo, men var hjemme helga her "/ Noen som har noen bilder fra treffet da? Og når blir det neste gang? Må få med meg det, og får håpe at E46'en er ferdig til da så jeg slipper og kjøre Sierra
Mexos Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Damn, var det treff på Ikea idag ja?Er bare 5 min unna der jeg bor i oslo jo, men var hjemme helga her "/ Noen som har noen bilder fra treffet da? Og når blir det neste gang? Må få med meg det, og får håpe at E46'en er ferdig til da så jeg slipper og kjøre Sierra Mikke tok en del bilder tror jeg. Så de kommer nok etterhvert Er ikke satt noen dato for neste treff, men er vel bare 3 uker til vårmønstingen på Valle Hovin Du kan jo få igang E36'n så lenge?
anders87 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Stemmer det, men da blir det Sierra dessverre, tror bilen blir ferdig rundt 10. mai, så jeg er klar for Gatebil på Våler hvertfall
Schnellfahren Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Hyggelig med treff men værgudene var ikke helt på vår side, litt vått og kaldt. Hehe Azeton stod faktisk å ristet i det jeg, han og Mexos stod igjen. Var jo OK oppmøte uansett da Og ble vel tatt noen bilder også
Gunnar Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Oppmøtet kommer nok med været. Så lenge man er i gang, så sprer ryktet seg.
hagenisse Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Elendig vær - og jeg aner ikke hvem som er hvem!
Mexos Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Elendig vær - og jeg aner ikke hvem som er hvem! Hehe. Ja neste gang foreslår jeg at vi hiver en lapp i ruta med nick på jeg sto parkert ved siden av deg. brokatrød E36 sedan
hagenisse Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Nei, må jo feste det på oss selv - så ser vi virkelig lure ut. Så kan vi lage capser i lik farge slik at alle skjønner hvem som er fra bimmers og ikke tilfeldige folk på ikea. Forøvrig er det nok det første bmw-treffet med eget musikkorps! Dovregubbens hall i marsj-versjon var jo bare døtøft.
Mexos Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Forøvrig er det nok det første bmw-treffet med eget musikkorps! Dovregubbens hall i marsj-versjon var jo bare døtøft. Ja det var ikke verst Vurderte å skryte på meg at jeg hadde leid de inn, men det hadde nok vært lite troverdig Dovregubbens hall rocka Var vanskelig å snakke med folk av og til pga. korpset spilte så høyt
Schnellfahren Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Elendig vær - og jeg aner ikke hvem som er hvem! Hehe, så det var deg med Z3'en ja. Kobla ikke den med en gang jeg. Ellers fikk jeg bare for meg hvem Mexsos og Azeton var jeg...
sveinis Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Skulle gjerne vært der, men det kolliderte desverre med visning på leiligheten vår. Er det godtatt å stille opp med så og si original 318i touring, eller?
Azeton Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Det var ihvertfall jeg som kom med BIMMERS råeste bil! Saab 900 Ja, det var litt kaldt på slutten.. Fingrene hadde blitt il is å greier Jeg stilte opp med saab, så ville tro at en BMW skulle gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå