Azeton Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Mikke1981 Mexos var han jeg sto å prata lenge med husker du? jeg var han i den lysebrune skinnjakka:)men hvor i helsike var Azeton????????????????? spurte Mexos flere ganger om han hadde sett Azeton, men han var ikke sikker på når du kom Azeton:) hva hadde du på deg da?? Bilen min sto jo parkert rett foran din da du kom! Jeg var den eneste som ikke kjørte BMW Grønn saab faktisk. Jeg hadde på meg rød jakke og rød rieger caps Jeg traff ikke mexos før etter at alle andre dro..
Mexos Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Herlig da hehe, er du ofte nordover ell? Ca 1 gang i mnd. Flyr som regel, men skal kjøre nå som bilen skal igjennom en liten makeover drar 24. april Azeton: Tok ei stund før jeg kom på at du kjørte SAAB Skal prøve å være litt flinkere til å hilse på flere neste gang. Men tiden gikk fort og plutselig så var alle borte Fikk snakket med noen Men fikk ikke plassert nick på flere enn Badsha, Azeton og Schnellfahren.
-Anders- Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Nå skal jeg på filminnspilling. Regner med det ligger bilder her, innen jeg kommer hjem i ettermiddag.. eller, det bør ligge bilder her!
Mexos Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Nå skal jeg på filminnspilling. Regner med det ligger bilder her, innen jeg kommer hjem i ettermiddag.. eller, det bør ligge bilder her! Bildene kom på forumet igår kveld, men Mikke hadde lagt de ut i en egen tråd under bildedelen av forumet. Her har du linken til bildene hans: http://bmwdrifters.com/photogallery.php
E30Frelst Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 sweet, hvem eier den røde M-Tech 2 E30'n der da?
bimmer 3 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 heisann, lurte på om det noen vet om det er treff i fjordparken i drammen 20. april? å hvilken tid?
Mexos Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 heisann, lurte på om det noen vet om det er treff i fjordparken i drammen 20. april? å hvilken tid? Ser sånn ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... +fjordpark Søkefunksjonen er fin
Bare_egil Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 heisann, lurte på om det noen vet om det er treff i fjordparken i drammen 20. april? å hvilken tid? så vidt jeg har fått med meg så er det treff i fjordparken 20 april kl 18.00
Mexos Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Da prøver vi igjen med et nytt treff. IKEA fungerte jo bra så vi holder det der denne gangen også Datoen denne gangen blir Søndag 25.5. klokken 14.00 Blås pollenstøvet vekk fra bmw'n og møt opp
Bare_egil Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Da prøver vi igjen med et nytt treff. IKEA fungerte jo bra så vi holder det der denne gangen også Datoen denne gangen blir Søndag 25.5. klokken 14.00 Blås pollenstøvet vekk fra bmw'n og møt opp Jeg stiller hvis bilen har lyst og jeg er ferdig med å skifte dempere, diff foring og ikke har andre planer den dagen
anders87 Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Puh, blir en travel helg for meg isåfall da Er jo gatebil på Våler fra 23-25.. Men må prøve på det her.. Skal jo hente bilen min den 16 mai så
Mexos Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Fint om folk kan skrive inn her om de kommer så man vet litt hvor stort oppmøte en kan vente seg Er meldt 18 grader og sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå