Gå til innhold

Bmw treff for Oslo området. Nytt treff 8.6 kl. 14.00 @ IKEA!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mikke1981 Mexos var han jeg sto å prata lenge med husker du?:) jeg var han i den lysebrune skinnjakka:)

men hvor i helsike var Azeton????????????????? spurte Mexos flere ganger om han hadde sett Azeton, men han var ikke sikker på når du kom Azeton:) hva hadde du på deg da??

Bilen min sto jo parkert rett foran din da du kom! Jeg var den eneste som ikke kjørte BMW :wink: Grønn saab faktisk.

Jeg hadde på meg rød jakke og rød rieger caps 8)

Jeg traff ikke mexos før etter at alle andre dro..

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Herlig da :D hehe, er du ofte nordover ell?

Ca 1 gang i mnd. Flyr som regel, men skal kjøre nå som bilen skal igjennom en liten makeover ;) drar 24. april

Azeton: Tok ei stund før jeg kom på at du kjørte SAAB :P Skal prøve å være litt flinkere til å hilse på flere neste gang. Men tiden gikk fort og plutselig så var alle borte :lol: Fikk snakket med noen :) Men fikk ikke plassert nick på flere enn Badsha, Azeton og Schnellfahren.

Skrevet
Nå skal jeg på filminnspilling. Regner med det ligger bilder her, innen jeg kommer hjem i ettermiddag.. eller, det bør ligge bilder her! ;)

Bildene kom på forumet igår kveld, men Mikke hadde lagt de ut i en egen tråd under bildedelen av forumet.

Her har du linken til bildene hans:

http://bmwdrifters.com/photogallery.php

Skrevet
heisann, lurte på om det noen vet om det er treff i fjordparken i drammen 20. april? å hvilken tid?

så vidt jeg har fått med meg så er det treff i fjordparken 20 april kl 18.00

• 5 weeks later...
Skrevet

Da prøver vi igjen med et nytt treff. IKEA fungerte jo bra så vi holder det der denne gangen også :)

Datoen denne gangen blir Søndag 25.5. klokken 14.00 Blås pollenstøvet vekk fra bmw'n og møt opp :)

Skrevet
Da prøver vi igjen med et nytt treff. IKEA fungerte jo bra så vi holder det der denne gangen også :)

Datoen denne gangen blir Søndag 25.5. klokken 14.00 Blås pollenstøvet vekk fra bmw'n og møt opp :)

Jeg stiller hvis bilen har lyst og jeg er ferdig med å skifte dempere, diff foring og ikke har andre planer den dagen :D

Skrevet

Fint om folk kan skrive inn her om de kommer så man vet litt hvor stort oppmøte en kan vente seg :) Er meldt 18 grader og sol :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...