muska Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Glenno... Tja... hender vi gjør det Skal sjekke panserdempere jg... girkule har jg ikke flere igjen av
Mexos Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Var helt ok oppmøte idag. Hadde håp om noen flere siden det var så bra vær, men folk hadde kanskje andre ting å gjøre i finværet Var ca 10 biler som møtte opp. Stort sett høy standard! 2stk E93, en E92, En E60 M5, Z4 M Roadster, E34 540 og 520 E36 318Is, Samt en E24 med ukjent motor. Mener glenn tok noen bilder Tok to bilder med mobilen: Denne synes jeg var dritlekker!
Jonner'n Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 ja takk for et hyggelig minitreff! trodde også virkelig at flere skulle dukke opp siden det var så flott vær, men nei.. Men syns det var et fint treff jeg, så detta må vi få til flere gagner hvor lenge holdt dere på da? måtte jo dra jeg.. hadde lovt hund og sambo å dra på stranda.....
Glenno Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Takker for praten folkens og må si det var utrolig mange nye fete biler se på bimmers treff idag Kom folk fra både østfold og buskerud så merkelig trege Oslo folk er da Bilder ja, Ble bare med mob og sladda fort over skiltene.
-Anders- Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Jeg kom meg ikke dit dessverre. Bilen startet ikke..! Får satse på å dukke opp på neste.
muska Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Rette litt på Mexos jeg... Den E24en var og er en E28 525i .. Måtte jo bli med for å dra ned gjennomsnittsalderen Hjempehyggelig treff
Mexos Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Rette litt på Mexos jeg... Den E24en var og er en E28 525i .. Måtte jo bli med for å dra ned gjennomsnittsalderen Hjempehyggelig treff Takk for rettelsen Er ikke helt ekspert på de seriene Så må jeg si det faktisk var morsomt å høre noen Bmw karer diskutere Mazda Som regel hater japsekjørere tyske biler og motsatt. Godt det er flere som meg som synes det er morsomt å prøve litt av hvert Alt til sitt bruk
Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Mye flott bil der gitt:) Likte den blå cab'n!
Jonner'n Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 ellingsen: kan forsikre deg om at den hvite cabben også var rimelig feet
wicky124 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 hmm...jeg vil å være med...men burde vel komme fler enn 10stk på ett treff da?
anders87 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Når blir neste treff igjen her da? Har klart og gå glipp av de 2 første, så får håpe det blir en mulighet på det tredje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå