Gå til innhold

Min nye E39!

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kjøpt meg en Bmw, en 520 E39, og er kjempe fornøyd. Har kjørt rundt i en 740 et halvt års tid så er en god overgang.

Bilen har gått rett over 200 000 km, hatt to eiere før meg, og er teknisk helt strøken. Er noe kosmetisk, men blir nok bra etter rubbing :)

Har Hartge Classic felger på nå, går veldig bra til bilen.

Den går ikke fult så bra da, litt lite motor. Har skinninteriør, regnsensor, facelift lamper forran og bak, cruisecontroll, multifunksjonsratt, osv osv.. Veldig god bil å kjøre.

pz3yrfquedkgoaezuddq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må få prøvd på det :)

Er bare 18 år og lærling, så er litt begrenset med penger foreløpig. Skal også sies at forsikring og alt som har med bilen å gjøre står på meg, så har litt store utgifter i mnd. Huff.. Men ordner litt små detaljer i dag, som hvite angle eyes, xenon i tåke- og fjernlys, rubbing og polering, osv.

Har sett litt på Eisenmann eksos, men er litt stiv pris. Svendsen ville ikke prøve seg fordi de mente det var vrient å få til bra lyd.

Ellers merker jeg at jeg gjerne kunne tenkt meg bitte litt mer effekt, fungerer ikke så bra under 3-4 tusen, spesielt med felgene som er på nå.

Er det noen her som har bygd anlegg i E39 før? Hvordan er det man gjør det med forsterker osv? Kan jeg bare koble til en cd-veksler, og koble forsterker til den? Vil gjerne beholde det orginale opplegget, vil ikke bryte for mye i "linjene".

Skal prøve å få tatt bilder etter rubbingen og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil:)

når det gjelder anlegg, så har blaupunkt noe som er meget bra.. har en 4kanals forsterker(2500,- er veil pris tror jeg)

og en ledningsadapterpakke..ca 700kr for 5meter! så får du bra lyd...og du kan bare hente lavnivå fra forsterker der til en monoblokk for eks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...