Robin L Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 hei. trenger nye dekk til min e39, da det er forskjellige dekk på samme aksel:P trenger altså 2 dekk, de to andre tror jeg holder denne sommeren. det er 235/45/17 som står på. det er m5 felger, men jeg vet ikke om de er originale (hvordan sjekke?) men tviler litt, siden lakken på de har begynnt å flasse av, og de trenger engentlig et strøk lakk... bør de sandblåses da, og hvilken lakk brukes? er det lov å skifte til å ha f.eks 225 dekk framme,og beholde 235 dekk bak?! ivl jeg få bot på det?noen som sjekker? jeg var på ei dekksjappe og hørte i ste, og de hadde noen "greie" (påsto de) dekk,225 til 799:P går dette bra eller? jeg lurer nesten på om det kanskje er like greit å kjøpe noen brukte felger med gode dekk på... på esso hadde gislaved, tror jeg det var, til 2800 for et par. bør jeg gå opp i pris å få noe sånt i såfall? følte at de på dekksjappe prøve å prakke på meg billig dritten, siden de hadde kjøpt inn 1200 dekk, sikkert god fortjeneste på de..
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Er det orginale står det et nummer på innsiden av felgen som du kan sjekke. Du kan få ok dekk til den prisen, men handler du på rett sted kan du få bra dekk til en bare litt dyrere pris... Skal gå greit å kjøre så ulik dimensjon. I verste fall må du vel inn å vise bilen dersom politiet stopper deg. Kjøper du felger med dekk, pass på at ikke dekkene er for gamle!
Robin L Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 nå har kjøpt 2 nye dekk. fekk en ok deal gjennom dekavtalen til jobben. kjøpte 2 stk nankang 235/45/17. bør jeg sette de nye dekkene framme, og sette gamledekkene bak? regner med at det går med mest dekk bak, så jeg kan bare slite ut det gamle paret jeg har denne sesongen... men: hvilkene av disse dekkene sporer mest tro? husker ikke i farta hvilkene dekk jeg har fra før, men er nankang gode med tanke på sporing? de har avrundet kant?
Deep Dish Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Orginale M5 felger(E39) ble vel ikke levert i 17", men 18".!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå