Gå til innhold

biltema felger - erfaringer ?

kukkhue
 Share

Anbefalte innlegg

NEI! Ikke biltema felger på bmw :evil:

Finnes plenty andre "økonomi-felger" som passer bedre. Det kan sikkert se helt greit ut, men biltema felger på E36 blir bare feil :wink:

(Regner med at de skal på en E36 siden det stod i signaturen din at du har en :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har felger fra Biltema på både bruksbilen(Audin) og sommerbilen(bimmern), samme størrelse og modell faktisk.

Jeg har ikke ikke merket noe som helst negativt på noen av felgene, så jeg kan ikke si meg annet enn meget fornøyd. Det med både det estetiske og ikke minst det økonomiske.

Jeg var skeptisk selv, men er ikke i det minste i tvil i dag. Og billige var de jo også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF? Nå selger de angeleyes på biltema også :P

http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431

Kjøpte de jeg, selv om jeg var skeptisk, men overaska over resultatet, får se hvor lenge de holder :)

Og tilbake til tema i tråden, jeg ville heller satsa på brukte felger enn biltema felger på en bmw. både utsende og kvalitet messig, får mange bra og fine brukte felger til biltema priser hvis du leter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på noe slikt overlever særlig lenge på de flotte krøtterstiene vi har rundt i Bergenområdet ihvertfall.. Skal ikke mye til å gjøre en dårlig felg urund, ihvertfall ikke med lav profil.

Men om man skal ha billigfelger er de sikkert ikke verre enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...