Gunnar Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Skulle gjerne hatt tak i noen i Vestfold (gjerne Tønsberg) som kan tone rutene på 7ern. Kepler hadde ordnet seg med film, utstyr og kompetanse, men han sluttet visst, så da vet ikke jeg om noen andre. Ok priser skader selvfølgelig ikke, og private jobber er også av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 http://www.bilpleienr1.no/produkter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Sjekk denne folkens, kansje den har vært oppe før. Her kan en velge bilfarge på en BMW X5, samt endel solfilmer med forskjellige tonegrader. http://www.solfilmsgruppen.no/bil.asp?id=1&mainKatId=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 www.riis.no Riis Bilglass er topp kvalitet. Tror de har avdeling i både Tønsberg og Sandefjord. Prisene er jeg usikre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Visste ikke Riis drev med slikt. De holder til bare noen km fra jobb, og har lånebiler. Skal høre med de. Men det er sikkert dyrt som pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 riis skulle ha oppmot 7000 for bakerste rutene på min e34, så du finner nok billigere andre steder vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Gunnar, har du hørt med Kepler om de legger film ennå? Selv om han duden slutta, har sikkert en ny begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 nei ingen ny har begynt har hørt med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Så idag er det ingen der oppe som kan legge film eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Så idag er det ingen der oppe som kan legge film eller? Såvidt jeg vet er det slik ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Det var jo synd, så bra tilbud som vi fikk der i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Ja, var ikke det på 3 lapper eller noe? Har ikke kommet noe lenger med dette her på grunn av tidsmangel, men hørte med en som kan gjøre det på kveldstid nå. Kun alle sidevinduene (har el.gardin i bakruta), men han skulle ha 3-4 lapper. Virker litt stivt syns jeg. Bakvinduet var jo inkludert i prisen hos Kepler, og det må jo ta like mye tid som de andre til sammen.. Det er ikke det at 3-4 lapper nødvendigvis er så ille, men er prisforskjellen bare 500-1000,- opp for å få gjort det på dagtid med kvittering, så er det lite vits å ta det på kvelden. Noen som har erfaring med pris på å ta bare sidevinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Bakruten på min bil er jo nesten den letteste av alle Men synes liksom at en må ta den bak og... Blir litt rart med bare siden tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 alternativet er solgardin i bakruten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Nå skal Kepler være "oppe å gå" igjen på solfilmfronten gutter . Skal sjekke ut litt mer i løpet av neste uke når det gjelder priser . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå