Nagelsen Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Og kan selge meg gulvteppe bakerste del (fra skjøten under forsetet og bak til baksetet), sort farge? Ta kontakt! 91833577 orjan_nagelsen@hotmail.com
Nagelsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 KA 4 tråder for dette emnet PJUKERN? Dette er noe som haster for meg for å få skrudd sammen bilen min, så sånne svar er jeg ikke interessert i. Har du ikke annet du kan svare på? Trodde jeg fikk et skikkelig svar og gledet meg til å lese men dette ble bare sorgen og jeg må lete videre. Takk, Mvh Ørjan
bård Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Ta en telefon til KOED.. De fikser det sikkert kjapt..
Nagelsen Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Har snakket med de, de hadde bare lysegrå og beige, så derfor jeg prøver alle muligheter.. Men takk for forslaget Mvh Ørjan
Fliid Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Er ikke sort og oppdrive innenfor ditt tydeligvis pressede tidsperspektiv så kan du spraye det sort. Blir strøkent det.
G-RACING Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Eg veit om ein som har (har vertfall hatt)n e39 delebiler, skal få tak i nummeret hans imorgen og sende det på PM til deg
Morbus Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 KA 4 tråder for dette emnet PJUKERN? Dette er noe som haster for meg for å få skrudd sammen bilen min, så sånne svar er jeg ikke interessert i. Har du ikke annet du kan svare på? Trodde jeg fikk et skikkelig svar og gledet meg til å lese men dette ble bare sorgen og jeg må lete videre.Takk, Mvh Ørjan Bare lurte på om du trengte 4 tråder for et spørsmål, var ment som et vennlig tips, de fleste admins på forum liker ikke slik "dobbelposting" i dette tilfelle firdobbelt. Lykke til med dele søkningen din. Sjekkpå www.nbfbildeler.no go www.blocket.se
Nagelsen Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Oki Ender vel opp med et nytt og dyrt:( Fant du ut noe G-Racing? Mvh Ørjan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå