larserso Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Meget stilige bilder! Har du tatt de selv eller? Var skikkelig stilige steder å ta bilde. Skal ta en runde i Oslo selv jeg også og prøve å finne noen tøffe steder å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Meget stilige bilder! Har du tatt de selv eller? Var skikkelig stilige steder å ta bilde. Skal ta en runde i Oslo selv jeg også og prøve å finne noen tøffe steder å ta bilde Jeg og en kompis som har tatt bildene.. EOS 350D kamera med noe oppgradert objektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Vel, da har jeg fått levert felgene til GS. Fikk nye fremme men bakfelgene fikk dem ikke inn før om 6 uker. Men kunne få kjøre med de jeg har inntil da.. Ble heller ikke byttet i andre felger så det blir samme modellen som var på. Får holde denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Ny carbon grill og emblem.. Noen som kan fortelle meg størrelsen på emblemet på bagasjelokket? Må nesten bytte det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Sota ruter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Siden ingen ville kjøpe felgene mine tok jeg saken i egne hender og fikk lakket senter i dem sorte.. MEGET fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Det var kledlig! Pulverlakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Det var kledlig! Pulverlakka? Nei vanlig bil lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå