///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 ligger noen bilder av den her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74839&start=0 la deg til på msn vegard
Frode D Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Utrolig kjipt at de skal holde på sånn.. Da vet du iallefall at du ikke bruker han neste gang
marararius Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Ja, det er veldig kjipt. Kommer ikke til å bruke han igjen nei. Men det han gjør, blir jo veldig bra da. Alt av grunnarbeid og sånt, er jo helt perfekt.. Men når det tar sånn tid, så blir det for useriøst uansett!
Hyggmaister Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Hva er det med lakkere? Samme røkla hele gjengen jo
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 min brukte kortere tid enn han sa han hadde bilen i 3 dager... hehe...
marararius Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Godt det ikke bare er meg da Hehe. Utrolig irriterende
vetu03 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 ligger noen bilder av den her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=74839&start=0 la deg til på msn vegard Hehe, var bra det ikke var du som hadde den når den var orange:) Hehe, var ikke mye pen i forhold til det den var før. Den er grei;) Nå hvet ikke jeg hvilken msn jeg har registrert her inne, men det finner jeg ut så bare legger jeg deg over hvis det er den jeg bruker veldig lite;) Kjedelig det der å vente, og hvertfall når han lover så sinnsykt masse forskjellig da.. Men får håpe den blir klar snart. Gleder meg til å se den. Ble litt overrasket når jeg fulgte med på prosjekt tråden din mysild, ene dagen så drev du å pusset og et par dager etterpå var den ferdig lakkert:p Det gikk jaggu kjapt.
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 planen min var jo å få den ferdig til treffet vi hadde, noe jeg på halvtimen før treffet klarte selv om jeg sa til alle at den ikke ble ferdig samme som marius nå, ingen som vet hvilken farge det egentlig blir kanskje bortsett fra meg... hvis han har fortalt riktig blir nok et sjokk
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Alle vet jo at det blir Techno Violett
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Når jeg får igjen bilen.. Sitter nesten med mobilen i hånda å venter på den skal ringe.. Men hører jo aldri noe :\ SKAL ha den i dag!
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 techno nå? det var jo diamant du sa til meg i går!? jaja...
vetu03 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 hehe, vedder på at det hverken er ornage, violet eller diamant... Sikkert noe helt anna som ingen har tenkt seg.. Dere bare lurer oss til å tro det er orange dere ell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå