carlhaakon Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 tror nok dette er en av forumets peneste 4 dørs jeg liker den i vertfall godt
Ad|oS Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Syns den fortjener litt mer senk og kanskje litt heftigere felger. Desverre synes jeg ikke at det passet så veldig med sota blinklys. Tror de hadde vært penere litt lysere....
Superbeetle Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Utrooolig fett Så IKKE så bra ut før den var montert...hehe.. Jeg syntes det var fint med de mørke blinklysene jeg Men kanskje noen andre felger
anders87 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Oooh, pen farge! Har all grunn til og være fornøyd nå Men er nok enig med Adios, litt lysere blinklys, og et nytt sett med felger, så er du der
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 ble nice det men som sagt, blinklysene dine ble for mørke hehe...
marararius Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Jeg vet jo de ble for mørke Hehe.. Det er jo bare midlertidig.. Skal opp å kjøpe nye til mandag Måtte bare gjøre noe med de jeg hadde, siden de var hakkete og ripete og fæle.. Så ble det hvertfall litt bedre Og så skal jeg få koblet opp til grøftelysene, vente på nytt sett med ccfl ringer (Litt som ikke virket). Og så skal skjørtene monteres, og nytt senkesett kommer når jeg får lønning igjen! Nye felger har jeg også lyst på, men er ikke sikker på om jeg vil bruke penger på det nå i sommer.. Men takk for komentarer! Edit: Også skal jeg få koblet opp skiltlysene bak, og den lista som er ved de og sånn. Og få ///M merkene på listene Fikk med M3 merker, og de kommer IKKE på bilen!
Ad|oS Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Bra valg å droppe M3 merker hvertfall. ///M er godkjent
Gjest Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Oooh.... nice! Den ble veldig bra må jeg si! Gratulerer med en av de fineste E36 sedan her på forume:)
marararius Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Tusen takk for det! Moro å høre. På utkikk etter nye felger nå..
-Anders- Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Du må få deg M3 bakfanger. Ellers ser det strøkent ut. Nye felger og senk som sagt ja..
///Mysild Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 ehhmmm... kjøpte ikke du det marius? eller er det jeg som blander nå kanskje...
marararius Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Nei, jeg kjøpte ikke bakfanger.. Skulle gjort det men.. Får se etterhvert Ikke det jeg prioriterer først nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå