///Mysild Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Kjipt med PKK da, men SATAN så fin den bilen her har blitt nå... Faktisk en av de peneste sedan'ene jeg har sett Tusen takk! Hjelper litt på humøret å få sånne komentarer kan du si! Er kjipt med PKK ja, men er vel ikke største krisa siden jeg ikke skal kjøre bilen i vinter så skal jeg komme og si at du har mye å gjøre i vinter hehe
BreitBau Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Det er nok en av de peneste Sedanene jeg har sett som er holdt mest mulig original...
anders87 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Selv er jeg 24, og jeg regner med at det blir andre prioriteringer for disse litt yngre så fort økonomien i Norge stammer seg litt.. 2 biler for folk under 25 år er vel egentlig en luksus som har tatt helt av de siste 3 årene.. Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men..
marararius Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Kjipt med PKK da, men SATAN så fin den bilen her har blitt nå... Faktisk en av de peneste sedan'ene jeg har sett Tusen takk! Hjelper litt på humøret å få sånne komentarer kan du si! Er kjipt med PKK ja, men er vel ikke største krisa siden jeg ikke skal kjøre bilen i vinter så skal jeg komme og si at du har mye å gjøre i vinter hehe Nei , bare deilig å ha litt å holde på med
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Selv er jeg 24, og jeg regner med at det blir andre prioriteringer for disse litt yngre så fort økonomien i Norge stammer seg litt.. 2 biler for folk under 25 år er vel egentlig en luksus som har tatt helt av de siste 3 årene.. Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men.. Hva er den 4? Jeg har 2, men skal ha meg en til så fort det strekker til.. Ja, er deilig å pusle på med noe om vinteren.. Drevet å montert lysarmarmaturer og stikk kontakter å fikset litt i garsjen i dag jeg.. Må jo ha ordentlig lys der til vinteren.
marararius Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Skal ha 190 jeg, så fort det passer å hente
anders87 Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men.. Hva er den 4? Jeg har 2, men skal ha meg en til så fort det strekker til.. En Opel Kadett GSi Hva blir neste bilen da da Vegard
sh0rty^ Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Må bare hive meg på dette med eu godkjenning osv, hadde akkurat en volvo s40 -96 på godkjenning hos bjørn moen på herre, før jeg kom dit så bytta jeg kalippere og skiver hele veien. Alt var helt nytt, og håndbrekket har aldri funket så bra som det gjorde etterpå. Gikk over hele bilen vasket og shinet innvendig og utvendig. Støvsugde tom. bilen for at det skulle være 100%. Tenkte liksom at det hjelper sikkert litt på helhetsintrykket av bilen. Trodde alt var ship shape jeg, dum som jeg var. Fikk bilen tilbake fra eu godkjenning: - Dårlig handbrekk - Høyere speil knust - lambda verdi utenfor skala Alle disse var toere, og speilet der var det ei lita ripe, men fungerte fint å bruke det. Håndbrekket var jo som sagt helt strøkent, pella det opp invending og strammet vaieren for å bare ha gjort det, da sleit handbrekkvaieren. Og lambda verdi, har de så lite å henge seg opp i at dette er et punkt? Hva skal jeg gjøre spurte jeg han nissen om som satt bak disken, nei han visste ikke. Nå var ikke dette noen stor sak, og sorry for at jeg lånte tråden din, men måtte bare ut med det lars
marararius Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Det går helt fint det, skjønner frustrasjonen jeg. Er så masse dårlige verksteder rundt om virker det som. Henger seg opp i så mye drit. Hvordan går det foresten med e30'n ?
sh0rty^ Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Det går helt fint det, skjønner frustrasjonen jeg. Er så masse dårlige verksteder rundt om virker det som. Henger seg opp i så mye drit. Hvordan går det foresten med e30'n ? Det skjer ting hele tiden, får bare ikke tatt bilder osv for å oppdatere tråden Men holder på og sveise inn buret om dagen, + at jeg holder på og bygge garasje da. holder på med grunnmuren nå. har jo hus på cocheplassen. Så det er nok å finne på
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Selv er jeg 24, og jeg regner med at det blir andre prioriteringer for disse litt yngre så fort økonomien i Norge stammer seg litt.. 2 biler for folk under 25 år er vel egentlig en luksus som har tatt helt av de siste 3 årene.. Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men.. Familien min bestående av 3 "boys" og et kvinnfolk har: To hengere, en volvo c30, en Toyota Hiace, En chevrolet Camaro Z28 79 modell, En bmw Breitbau, En Mondeo stasjonsvogn, en Golf III GTD, en barossa 250cc firehjuling, en Cagiva Mito 7 "lucky edition" 125cc, en Suzuki Bandit 600cc og pappa skal kjøpe seg en Honda CBR 1100XX "Super blackbird" til våren.. En 8 hester Honda snøfres, to plenklyppere, 2 kantfreser, 1 jordfreser, 3 motorsager og 2 radiostyrte bensinbiler, 2 radiostyrte nitrofly som aldri blir brukt, som alle bruker drivstoff.. I tillegg bor dama med meg og har snart bil ho også.. Men vi har bare 2 garasjer, og der er det bare plass til noen kantklyppere, en camaro og en breitbau + alle delene til disse....
marararius Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Det går helt fint det, skjønner frustrasjonen jeg. Er så masse dårlige verksteder rundt om virker det som. Henger seg opp i så mye drit. Hvordan går det foresten med e30'n ? Det skjer ting hele tiden, får bare ikke tatt bilder osv for å oppdatere tråden Men holder på og sveise inn buret om dagen, + at jeg holder på og bygge garasje da. holder på med grunnmuren nå. har jo hus på cocheplassen. Så det er nok å finne på Ja da skjønner jeg du har nok å holde på med ja Blir bra da
Der Barockengel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Faktisk en av de peneste sedan'ene jeg har sett Må skrive under på den der jeg òg; smakfull og gjennomført. Fin motvekt til alle de velholdte coupéene.
Mexos Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Selv er jeg 24, og jeg regner med at det blir andre prioriteringer for disse litt yngre så fort økonomien i Norge stammer seg litt.. 2 biler for folk under 25 år er vel egentlig en luksus som har tatt helt av de siste 3 årene.. Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men.. Familien min bestående av 3 "boys" og et kvinnfolk har: To hengere, en volvo c30, en Toyota Hiace, En chevrolet Camaro Z28 79 modell, En bmw Breitbau, En Mondeo stasjonsvogn, en Golf III GTD, en barossa 250cc firehjuling, en Cagiva Mito 7 "lucky edition" 125cc, en Suzuki Bandit 600cc og pappa skal kjøpe seg en Honda CBR 1100XX "Super blackbird" til våren.. En 8 hester Honda snøfres, to plenklyppere, 2 kantfreser, 1 jordfreser, 3 motorsager og 2 radiostyrte bensinbiler, 2 radiostyrte nitrofly som aldri blir brukt, som alle bruker drivstoff.. I tillegg bor dama med meg og har snart bil ho også.. Men vi har bare 2 garasjer, og der er det bare plass til noen kantklyppere, en camaro og en breitbau + alle delene til disse.... Pappa'n min har også motorsag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå