Clerion Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Fin bil blitt detta gitt =D Fin dame også ^^ Fikk tilbake minner om sommeren nå også, vært endel på rognstranda, hvert år fra jeg var 0-15 eller noe^^ hehe
marararius Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Takk for det! Må jo ta deg en tur til sommeren da Hehe.. Kan vise deg rundt i Bamble jeg Fint på Rognstranda.. Bra å ta bilder også.. Gleder meg 'LITT' som sommern
Hefner Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ikke fått med meg denne tråden jeg da, ser supernice ut denne bilen din marararius.Velholdt. Nice dame også ja, finnes det sånne blondiner i Bamble??
marararius Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Hehe, takk for det! Måtte nok opp til Gvarv for å finne henne.. Skal ikke snakke drit om Bamble, men er mye "rart" av jenter rundt her
Clerion Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Takk for det! Må jo ta deg en tur til sommeren da Hehe.. Kan vise deg rundt i Bamble jeg Fint på Rognstranda.. Bra å ta bilder også.. Gleder meg 'LITT' som sommern Var der en tur i fjor sommer^^ Dvs, måtte nedom stranda en tur etter å ha vært på ferie i lillesand.
marararius Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Så fin ut den bilen Får si ifra om du er forbi her
kidneb Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Likte bilen din marararius! Hvor kjøpte du vingen du har på bilen?? eller noen andre som vet hvor jeg for kjøpt en sånn vinge til grei pris?
marararius Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Kjøpte av Inthe her på forumet Takk for komentar.. Hyggelig
Rayman Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Nydelig bil du har der! Gjort alt rett etter min mening den fineste fargen også Eneste eit annet felgvalg kunne gjort at den gikk helt til topps
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Takk for det Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert
StianA Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Takk for det Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert du må skaffe felger før sommeren da
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Takk for det Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert du må skaffe felger før sommeren da Vi skal jo til Tyskland til våren å hente vel? :D:D Må få på touringen din også!
StianA Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Takk for det Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert du må skaffe felger før sommeren da Vi skal jo til Tyskland til våren å hente vel? :D:D ja vi får ta touringen min nedover da må bare klare og bestemme meg for hvem felger jeg skal ha
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Jess, og da blir det 8 nye felger med oss hjem! :D Må bestemme meg jeg også.. Får ta en kveld å kikke litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå