Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fin bil blitt detta gitt =D Fin dame også ^^

Fikk tilbake minner om sommeren nå også, vært endel på rognstranda, hvert år fra jeg var 0-15 eller noe^^ hehe

Skrevet

Ikke fått med meg denne tråden jeg da, ser supernice ut denne bilen din marararius.Velholdt. Nice dame også ja, finnes det sånne blondiner i Bamble?? :)

Skrevet
Takk for det! :D

Må jo ta deg en tur til sommeren da ;) Hehe.. Kan vise deg rundt i Bamble jeg :D Fint på Rognstranda.. Bra å ta bilder også.. Gleder meg 'LITT' som sommern :roll:

2onkx3flvp6l0s1rcjpe.jpg

Var der en tur i fjor sommer^^ Dvs, måtte nedom stranda en tur etter å ha vært på ferie i lillesand.

Skrevet

Likte bilen din marararius! :D Hvor kjøpte du vingen du har på bilen?? eller noen andre som vet hvor jeg for kjøpt en sånn vinge til grei pris?

Skrevet

Takk for det :) Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert :)

Skrevet
Takk for det :) Felger er under vurdering.. Tenkt på det altfor lenge egentlig, men er litt sær sånn kanskje.. Ikke noe særlig de felgene jeg har nå, men gidder ikke kjøpe nye bare for å kjøpe.. Må finne noen skikkelige føler jeg.. Så det kommer nok etterhvert :)

du må skaffe felger før sommeren da :)

Skrevet

Vi skal jo til Tyskland til våren å hente vel? :D:D:D

Må få på touringen din også!

Skrevet

Vi skal jo til Tyskland til våren å hente vel? :D:D:D

ja vi får ta touringen min nedover da :P

må bare klare og bestemme meg for hvem felger jeg skal ha ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...