Der Barockengel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Pappa'n min har også motorsag Jeg kjøpte min aller første motorsag nå i sommer, og det anbefales på det sterkeste - man føler seg helere som menneske med en gang, og kommer i helt annen kontakt med naturen. Start på den får jeg òg. Skal vi se; det store gamle treet lener seg nokså mye mot det hustaket, men hvis jeg bare sager treet rett ned, faller det helt sikkert en annen vei.
marararius Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Faktisk en av de peneste sedan'ene jeg har sett Må skrive under på den der jeg òg; smakfull og gjennomført. Fin motvekt til alle de velholdte coupéene. Takk! :D Det er sånt som er moro å høre!
vetu03 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Jeg er 21, og har 4 biler Derav to som er skiltløse da men.. Hva er den 4? Jeg har 2, men skal ha meg en til så fort det strekker til.. En Opel Kadett GSi Hva blir neste bilen da da Vegard Hehe, jaja tøft det da:) Hemmelig Hemmelig det:) Hehe, neida!! Hvet ikke helt enda, blir bmw:p men må bare finne ut hva.. Selvom jg godt kunne tenkt meg en supra, 200sx s15 eller skyline.. Men da blir jeg bare i klasse sammen med rødskilt gutta, så det får heller vente!
marararius Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Liten photoshoot med en kamerat her om dagen Legger ut noen av MANGE bilder.. OG, når vi skulle hjem igjen, hadde noen vært så hyggelige å låst bommen!!
marararius Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Litt nye bilder fra her og der! Også medeier!
SondreLM Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 skikkelig nice bil! Eneste jeg lurer på, og jeg har ikke lest, blir det nye felger?
anders87 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 +1 ! Var tøft bilde ja! Likte også bilde nr 2 av de siste du posta:)
marararius Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 skikkelig nice bil! Eneste jeg lurer på, og jeg har ikke lest, blir det nye felger? Planen er at det blir nye felger ja
Simen! Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Syns du skulle sponse på et m-ratt eller lignende, fortjener medeier syns jeg
marararius Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Har vurdert nytt ratt ja Ganske slitt det jeg har nå gitt.. Men er jo dyrt for nytt ratt også. Vil ha med air-bag. Så får ta det etterhvert.
StianA Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 tar meg den friheten å legge ut dette bildet jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå