marararius Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Var sånn "puff" greie til setet foran hvertfall, til låra ?
///Mysild Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 sånn puff som jeg har liksom...da er det sport
Lars89 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Sånn? Eller sånn? Uansett...gratulerer med skinn! Fått skifta rattet?
marararius Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Får si gratulerer når det er i hus Hehe.. Rattet er ikke skiftet nei. Driver å tenker på det. Må vente til jeg finner noe jeg vil ha. Må ha med airbag også. Her er et bilde av setet. Det er sport, eller?!
marararius Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Var å kikket til bilen i dag! Stod bare bra til der.. Var mørkt, og trekket var over bilen, men tok et par bilder av det hvertfall Får opp en annen dag når "sjefen" er hjemme, så han kan få på lyset, så blir det kanskje noe mer bilder Deilig å vite at BMWen står trygt i hus nå i disse dager, med snø, is, salt, strøsand og drit
marararius Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Hehe, ja skikkelig blank og fin!
Simen! Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Lenge siden jeg har sett noe aktivitet i denne tråden gitt!! du får nok avduke den en dag, å ta noe bilder serru
marararius Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Ja tenkte det Blir ikke så mye aktivitet når bilen står for vinteren nei. Blir vel litt updates etterhvert når jeg får kjøpt noe deler kanskje..
StianA Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 marius da kunne vel ha tatt av trekket ? eller har du gjemt nyt intreør der?
marararius Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Ja det er riktig.. Surrehue av en svenske.. Så er ikke noe gjemt under nei Men var mørkt og kaldt, så tar av trekket en annen dag istede.. Er jo ikke noe nytt på bilen å se på, uansett så..
anders87 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Du Marius, PM'er du meg da/hvis du skal selge gamle interiøret ditt? Interessert i og ha det i gamle E36'en siden de setene er helt for"#¤%(%&%¤/#....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå