Dr_S Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Kjøpte hos en kar i Kongsberg som driver www.blankbil.no
marararius Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Har bestilt K&N filter nå, med sånn skjold for å ikke suge varmluft fra motoren
sladjan Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Hva måtte du ut med for K&N filter med skjolden der? Prickbort gjor min liste bak ganske grå, men bare der pga det er uoriginal fanger. Kan hende det er noe med kvaliteten å gjøre. En ting jeg syns er fint å bruke på svarte lister osv er owatrol polytrol, meget fornøyd med den faktisk, koster litt over 100kr også og holder lenge
marararius Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Måtte gi rundt 1000 kroner tror jeg, bestilte fra eBay Får prøve å bruke den da, å se hvordan det blir på dekslene og sånn da.. Kjekt å prøve litt forskjellig å se forskjell
marararius Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke skjedd en dritt i tråden her i sommer, men her er siste bildene av bilen hel... Kjørt på grevling og greier, og det likte ikke bilen noe særlig.. Men den er levert til oppretting nå, så får satse på det blir bra.
marararius Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ene skjørtet, frontfanger, grøftelys, endel deksler og lister fremme, kjølekanaler, innerskjerm, styrestag, hjul, leppa og en splitter.. Som jeg veit om til nå, mulig de finner mer på verkstedet. Var endel vibrasjon i rattet, men tror det er styrestaget
anders87 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Bummer Kjedelig når sånt skjer, men bra det blir fikset! Og velkommen tilbake, enn så lenge?
marararius Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ja er vel ikke lenge jeg blir, er så lei av bimmers atte ja.. Men satt å sorterte noen bilder, så tenkte jeg fikk legge ut ett par her bare
anders87 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe, tenkte meg det Vi får snakkes på den derre æm-æs-æn'en
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Svær grevling eller? Veldig te skader du hadde fått
marararius Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Hadde litt fart da, den var vel normalt stor..
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 øy, lenge sia... hmmm... blitt lei av bimmers ja... har liksom ikke hørt noe fra deg siden i sommer... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå