vetu03 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hei Lurer på om noen har noen erfaring med Coilover kitt fra H&R jeg?! Stivhet og holdbarhet og sånn?! Er til en Bmw e36 325 i 1992... Eller andre bra forslag til coilovers bør være litt stive.. Mvh Vegard
hagenisse Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Det er gode greier, men det er ikke spesielt stivt, selv om det er nok for gatebruk.
bård Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hva med et sett fra KW variant 3 f.eks? Har ikke erfaringer med det selv, men sikkert noen andre her inne som har..
caaatooo Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Jeg har riktignok aldri hatt eller kjørt noen 3-serie med H&R coilovers, men jeg hadde det på min forrige E39 og har det på min nåværende E60. Kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd! Det er nokså stivt, og man kan senke bilen nok til at den blir totalt ubrukelig. Kjørte ca. 55.000 km på coiloversene på E39'a, og det var ingen merkbare tegn til slitasje på disse. H&R er jo et nokså dyrt merke, men jeg vil tro at man får det man betaler for Bilstein har jo meget brae coilovers, samme med KW. Jeg har også ett par kompiser som er godt tilfredse med FK sine coilovers, da riktignok på E46. Lykke til med valget!
vetu03 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Okey, er ute etter noen litt stive coilovers... Noen som har peiling på ossen Ap er i forhold til H&R på stivhet?! sett litt på begge 2... Eller noen andre bra.....
-Anders- Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Får snart på mine KW v3. Så får vi nå se hvor stivt og brukbart det er! Kan komme tilbake til deg med resultat der
R Andersen Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Kan også anbefale H&R sine justerbare senkesett. Har hatt det på 5 biler, og det har alltid fungert veldig bra, og har aldri hatt noen problemer med de.
S.Arnesen Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 hvilken nettside finner man H&R coilover kit?
caaatooo Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 hvilken nettside finner man H&R coilover kit? Koed skaffer H&R, samme med Autotrio og www.senk.no I mitt tilfelle var Koed rimeligst.
vetu03 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Noen fler som har hatt H&R og som hvet noe om dem? om dem er stive og alt sånnt?
R Andersen Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 www.sandtler.de har jeg kjøpt fra en gang, og nå kan det kanskjer være lurt å sjekke markedet i USA pga kursen. Den var for første gang under 5,- denne uken.
vetu03 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Ossen er H&R coilovers i forhold til m-tech demperne når det gjelder stivhet?! Noen som har peiling?! Ja, lønner seg å kjøpe fra USA nå, ser at KW v3 ligger til 9000,- fra USA.
hagenisse Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 M-tech på E36 er ikke stivt i det hele tatt. H&R coiloverne er betydelig stivere enn det, men de er fortsatt beregnet på gate. Og demperne er en ting, men det forskjell på fjærene også..
vetu03 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Okey, nei for har orginale m-tech dempere og fjører nå. Men syntes det er altfor mykt... I store dumper subber hjula i buene likssom... Så da tenkte jeg å kjøpe H&R coilovers og da lurte jeg på om de var noe stivere. Sånn at jeg ikke kjøpte noe som var like mykt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå