Ostnes Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skulle så gjerne kjøpt di, men det eineste jeg kunna bytta di i er en gammal 740tic med defekt toppakning.. "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 hehe... må nesten si at jeg har fått bedre bytte forslag da ja.. men modell er det da?.. rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 da ser det ut som setene kanskje blir byttet i 2 motorer.. hvis ingen har no cash ell no da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hei plumbo, ser du selger stolene du fikk av meg. skulle du ikke bruke de selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 er det disse stolene du kjøpte av meg? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det er forresten stoler fra en E36 etter mye research, og da er ikke jeg interessert. Tror forresten du skal gå for byttingen, så utrolig mye verd er de ikke siden de er delvis modifisert(kontaktene) og da blir det ikke ikke lik "samle-verdi" på de, spesielt er det, men ikke så spesielt når ola mekk har laget ledningsnett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Er stolene jeg bytta av deg ja.. nei.. var ikke plana å bruke de i det hele tadt... var bare et godt bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Det er forresten stoler fra en E36 etter mye research, og da er ikke jeg interessert.Tror forresten du skal gå for byttingen, så utrolig mye verd er de ikke siden de er delvis modifisert(kontaktene) og da blir det ikke ikke lik "samle-verdi" på de, spesielt er det, men ikke så spesielt når ola mekk har laget ledningsnett ! først: takk for at du fant ut hvilken bil de tilhører... og så... jeg synest det er jævlig dårlig av deg å sende pm til folk som holder på å handle med meg... og si til di at di ikke skall gjøre byttet med meg.. har ingenting å skjule jeg men synest det er dårlig gjort når du samtidig sitter og sender pm til meg og er inntrisert i de selv.... det er faen meg smålig..... når du oppfører deg slik så hadde jeg ikke solgt til deg om jeg hadde fått setenes vekt i gull... setene her er ikke noe jeg MÅ kvitte meg med.. kan godt ha de stående til rette bud/bytte dukker opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Her er uansett Volvoen da, send en PM om du skulle ha interesse for den.. http://aalesund-gatebilklubb.no/forum/v ... highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det er forresten stoler fra en E36 etter mye research, og da er ikke jeg interessert.Tror forresten du skal gå for byttingen, så utrolig mye verd er de ikke siden de er delvis modifisert(kontaktene) og da blir det ikke ikke lik "samle-verdi" på de, spesielt er det, men ikke så spesielt når ola mekk har laget ledningsnett ! først: takk for at du fant ut hvilken bil de tilhører... og så... jeg synest det er jævlig dårlig av deg å sende pm til folk som holder på å handle med meg... og si til di at di ikke skall gjøre byttet med meg.. har ingenting å skjule jeg men synest det er dårlig gjort når du samtidig sitter og sender pm til meg og er inntrisert i de selv.... det er faen meg smålig..... når du oppfører deg slik så hadde jeg ikke solgt til deg om jeg hadde fått setenes vekt i gull... setene her er ikke noe jeg MÅ kvitte meg med.. kan godt ha de stående til rette bud/bytte dukker opp.. NEMLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 e36 ? kan da ikke stemme ?. kan nesten vedde kåna på at disse ikke hører til en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 det er mye surr om hvor di komer fra.. broren min (bmw345tic) på forumet sier de er ifra e34 og er ganske påståelig på det.. tror han fikk tak i dem i tønsberg av en fyr.. som hadde fått tak i di i sverige, der di stod i en camaro som ble vraket. men di hadde fått tak i di på et opphuggeri vist.... dette er kun ting jeg har blitt fortalt og kan dermed ikke bekrefte det.. var ute og prøvde di i min e34 (94) og der var det kunn bolter bak og kroker fremme til å låse fast setet med.. men alpina stolene hadde 4bolter.. hvt ikke hvordan det er på gamlere e34 jeg da men.... hoem påstod etter research at di er ifra e36 har ikke fått sett noe dokumentasjon på dette.. så jeg vet rett og slett ikke... er ikke noen plass jeg kan sjekke det opp da??? alpina klistermerkene er fremdeles under og der er det no serie nr. og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hva kunne vært interesant å bytte med? Og hvor er Frei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 er ved kristiansund...så går hurtig båt opp til deg da... er inntrisert i alt fra biler,båter til fly egentlig... hehe... er det noen som har luftsport utstyr så er det inntresant.. para motor, paraglider,fallskjerm.... får aldri nok slikt utstyr... er åpen for det meste.. verste du får er nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå