Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmmm... papirfly ja... 2 eller 4 motors.. hehe

har ikke e36... men skulle hatt..

men har en e34 da..

uten frem og bakfanger.. pluss ei sliten førerdør...

og med sliten turbo hehe..

Skrevet

er mørk blå.. orker ikke ut og sjekke hva lakken heter nå...

tenkte å sette på m5 fangere og skjørt på den...

har du det liggende er jeg veldig intrisert......

har ikke en gammel hilux da?..

Skrevet
Det er forresten stoler fra en E36 etter mye research, og da er ikke jeg interessert.

Tror forresten du skal gå for byttingen, så utrolig mye verd er de ikke siden de er delvis modifisert(kontaktene) og da blir det ikke ikke lik "samle-verdi" på de, spesielt er det, men ikke så spesielt når ola mekk har laget ledningsnett !

først: takk for at du fant ut hvilken bil de tilhører...

og så...

jeg synest det er jævlig dårlig av deg å sende pm til folk som holder på å handle med meg... og si til di at di ikke skall gjøre byttet med meg..

har ingenting å skjule jeg men synest det er dårlig gjort når du samtidig sitter og sender pm til meg og er inntrisert i de selv....

det er faen meg smålig.....

når du oppfører deg slik så hadde jeg ikke solgt til deg om jeg hadde fått setenes vekt i gull...

setene her er ikke noe jeg MÅ kvitte meg med.. kan godt ha de stående til rette bud/bytte dukker opp..

Nå må du faen meg roe deg tre hakk og virkelig sjekke opp faktaene.

Jeg har aldri sendt en pm til noen som har tenkt å handle med deg jeg, og skjønner ikke hvor du får det fra?

Det eneste som stemmer i innlegget ditt er at jeg har sendt pm til deg, for det har jeg.. Noe som da igjen kommer igjen i bildet nedenfor..

Her har du det jeg har sendt av pm'er siden 26. februar

o4lwq5ohpp71btxrvefz.jpg

De som har navnene sine der kan si ifra om de har noe i mot det..

Skrevet
e36 ? kan da ikke stemme ?. kan nesten vedde kåna på at disse ikke hører til en e36

De ligna på noen jeg har sett i en B8 E36, men min bror fortalte meg at de var like som de som var i B6 E30 også

Skrevet

så på pmen jeg fikk av han andre ble du ble nevnt først som "han som hadde drevet research"

og så stod det at han hadde fått pm fra en eller annen som la seg litt for mye oppi andres saker....

jeg hadde lest litt for fort der og misforsått og trodd det var deg han mente.. hvis det er feil beklager jeg.. var ikke meninga å henge ut feil person... ble bare pist for at folk ikke kan passe sine egne saker..

så når det er sagt

så har jeg funnet en gammel tråd her der broren min skriver

at da han satte di i e30en sin paset di ikke på hullene, men han hadde hatt e36 2+2 i bilen før og passet på overgangene han hadde laget..

og det var for e36.....

så hullene på disse stemmer overens med e36 hullene...

Skrevet

Du kan forklare deg hvor du får det fra at jeg har sendt pm til de som du handler med og fraråder de å handle med deg!

og til det du sier om at jeg sendte pm til deg skrev jeg ovenfor i et innlegg at jeg hadde gjort, men ser ikke hvor det er vesentlig å nevne hva som stod i pm, egentlig så ser jeg ikke hva som var vesentlig med å nevne pmen enda en gang i og med at jeg sa ifra at jeg hadde sendt pm til deg, men det stod da ikke noe "farlig" i den ? Viste bare min interesse den 21. mars, men den falt vekk når jeg fikk vite at det var delvis ombygd elektriske koblinger(noe som kom fram i et innlegg tidligere i tråden hvor jeg ihvertfall sa at du burde gå for byttingen framfor penger, siden de ikke hadde lik "samlerverdi"

For dere som lurer på pmene mellom meg og plumbo og for å slippe mer grining om at jeg har sendt en pm(OH NOES):

MEG:

Heisann,

Har du solgt de du hadde tråd om for en stund siden ?

Begynner å bli veldig interessert da jeg sklir noe jævlig i mine vanlige skinnseter.

PLUMBO:

har ikke solgt de enda nei..

har faktisk ike fått hentet de enda.. de står til broren min,

og han er i afganisthan, men han kommer hjem om ei uke..

da bestemmer jeg meg om jeg bruker de selv eller selger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...