maurtin Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 jaaaah... Til min store fortvilelse så subber det bake når jeg akslerer, svinger og kjører i humper med mine nyinnkjøpte sommerdekk, så her må noe gjøres. Senkesettet mitt er 6år gammelt og det lekker litt olje fra en demper. så tenkte likså godt at jeg kunne skifte det ut, merket er Apex. lurer da på hvilket merke jeg skal velge og hvor mye jeg skal senke. Spørsmål: 1: hvor mye senk har dere bake på 215/45R17 innpress 35 på E36 (coupe) UTEN at det subber. 2: kan jeg finne ut hvor mye bilen er senket av å lese i vognkortet? Der står det FORAN: 10201, BAK 10602 (D/W 13/5-14/6,5. 3: utifra bildet, hvor mye vil dere anslå at bilen er senket? 4: Har lurt litt på følgende senkesett: *SPAX (gs har kampanje, 6400kr) *Lowtec (shcmiedmann leverer) *Orginalt Mtech (havner på rundt 6000kr komplett) *Supersport (billige greier på GS) ignorer den stygge kanten på felgen
tobben! Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Så nesten ut som om du hadde litt feil inpress på felgene på det siste bildet der....min bil har vært senket både 30/30 og 50/15 med samme dekkdimensjon som deg uten antydning til subbing. Ser forresten ut som du har 40/40 senk utifra bildet. Har litt tro på de spax-greiene til gs, det virker som kurrante greier.
hagenisse Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Det der er feil innpress. Ser ut som du har en bakfelg fra en 5'er elns, dvs rundt ET20. Til den prisen du tenker på ville jeg kjøpt bilstein B10.
maurtin Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 innpresset er 35 på alle felgene, bildet lyver kansje litt. Har sett litt etter bilstein, men hvem leverer det i Norge? noen som har prøvd å klosse opp fjører med sånn gummigreier man får på bilextra for å heve bilen litt? Hadde vært greit med en midlertidig løsning så jeg ikke får bot for å kjøre med vinterhjul..
ChrZZ Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Har sett litt etter bilstein, men hvem leverer det i Norge? www.stjerneservice.no leverer bl.a. Bilstein i Norge. Er selvsagt flere andre også, men jeg har GOD erfaring med Stjerneservice. Eieren er forøvrig medlem her på bimmers Send dem en mail og spør etter pris!
maurtin Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 takker for svar Men ingen som har klosset opp fjørene litt? Klarer jeg en cm+ med slike gummigreier? tenkte på noe slikt http://www.biltema.no/products/product. ... emId=76438
hagenisse Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Huff. Men hva skal være poenget med det? Det vil jo fortsatt subbe når den fjærer inn..
maurtin Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 trodde den ble litt høyere? Så slike klosser hjelper ikke altså? får vel bare bestille meg 40/20 senk eller noe da og smøre meg med tolmodighet med de sommerhjula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå