wagon Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Om noen har lyst på ny bil, så er min til salgs: SOLGT Send PM om du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Pris? trykk på bilde du å se hva du finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Du kan sikkert slutte å putte ut bilder til den nå! Blir litt rar i kroppen av den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Du kan sikkert slutte å putte ut bilder til den nå!Blir litt rar i kroppen av den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Eh, er det denne WRX'en som har skilter med "thunder" på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 finfin bil da... synd dem ikke funker i svinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Eh, er det denne WRX'en som har skilter med "thunder" på? Det er det ikke nei. finfin bil da... synd dem ikke funker i svinger.. Har funket veldig bra i alle svingene for min del Men regner med du snakker av erfaring, ikke noe du har hørt på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Du kan sikkert slutte å putte ut bilder til den nå!Blir litt rar i kroppen av den bilen der Mye du blir rar av for tida..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Eh, er det denne WRX'en som har skilter med "thunder" på? Det er det ikke nei. finfin bil da... synd dem ikke funker i svinger.. Har funket veldig bra i alle svingene for min del Men regner med du snakker av erfaring, ikke noe du har hørt på bygda. hehe.. nei har ikke prøvd en.. men har sett dem i aksjon på acr.. neineinei.. på tørr asfalt er det ingenting som funker som god gammeldags rwd=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Eh, er det denne WRX'en som har skilter med "thunder" på? Det er det ikke nei. finfin bil da... synd dem ikke funker i svinger.. Har funket veldig bra i alle svingene for min del Men regner med du snakker av erfaring, ikke noe du har hørt på bygda. hehe.. nei har ikke prøvd en.. men har sett dem i aksjon på acr.. neineinei.. på tørr asfalt er det ingenting som funker som god gammeldags rwd=) Bruker ikke min på bane, er jo familiebil Kunne tenkt meg en runde med ispigg på sigdal, men det får bli neste gang jeg kjøper wrx. Men nok om det, den er i hvert fall til salgs om noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Enda til salgs, uten innbytte (om ikke noen har en 323 GT-R da) Gjort noen endringer siden sist også... Selges helst til en som heter OLSEN vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 ble den solgt til herr/fru olsen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 ble den solgt til herr/fru olsen da ? Nei dessverre, tror ikke det ble navnebytte heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå